Laat even weten wat je der van vindt aub

Weinig informatie...Ja dat kan kloppen ..Heb um net in de lucht.HobbeS wrote:Ik surf erg graag, heb helaas nog niet echt iemand gevonden waarmee ik dit leuk samen kan doen.. Maar ik moet zeggen dat ik nog niet zo heel erg onder de indruk ben van de site.. Niet beledigend bedoelt overigens.. Vind het idee erg leuk, maar weinig informatie en ziet er vrij standaard uit.
DSmarty wrote:Niet gaan spammen he Jimmie
Sitecheck is natuurlijk altijd in orde.
Kitesurfers gaan lang niet zo ruig en hard als surfers... Kitesurfen gaat veel relaxter..BigJim wrote:Maar ze gaan wel erg snel.......venomous wrote:Ben zelf een windsurfer en vind altijd dat kiteservers zo irri in de weg zitten.
Layout change......Marshal wrote:Ziet er leuk uit, alleen komt de layout erg standaard over, een logo bovenaan de site zou wel leuk staan.
Omdat het site en het forum nog niet heel erg druk is, is het dan niet handigers om wat meer algemene subfuroms te maken dan lijkt het wat drukker. Nemen de bezoekers toe kan je altijd nog een opslitsing maken.
De Shop ja...Hmmm ...Daar ga ik nu mee aan de slag..Bedankt voor de tip Jjapie..Fanaat zei ook al zoiets...JJapie wrote:De kleuren van je shop zijn héél erg verkeerd gekozen. Je moet niet zo'n doet-pijn-aan-je-ogen-blauwe achtergrond nemen, zeker niet in combinatie met dat lichte grijs en dat rood..
Probeer liever een donkerblauwe achtergrond met witte letters, of een licht gekleurde achtergrond (grijs, geelig etc.) met zwarte letters..