[SiteCheck] Zijn er kiters/surfers onder de TeamBVD'ers?*

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
BigJim

[SiteCheck] Zijn er kiters/surfers onder de TeamBVD'ers?*

Post by BigJim »

50 WAYS

Laat even weten wat je der van vindt aub ^:^
JJapie
General MOD

Post by JJapie »

Topic gemoved + titel aangepast. Denk dat het beter past in dit forum aangezien het om een sitecheck gaat..

Kan je misschien nog uitleggen wat precies de bedoeling is van je site?
DSmarty
Site Admin

Post by DSmarty »

Niet gaan spammen he Jimmie :)

Sitecheck is natuurlijk altijd in orde.
HobbeS

Post by HobbeS »

Ik surf erg graag, heb helaas nog niet echt iemand gevonden waarmee ik dit leuk samen kan doen.. Maar ik moet zeggen dat ik nog niet zo heel erg onder de indruk ben van de site.. Niet beledigend bedoelt overigens.. Vind het idee erg leuk, maar weinig informatie en ziet er vrij standaard uit.
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
SnippeS

Post by SnippeS »

Maat van mij doet dat kitesurf gedoe ook best stoer! maar ff over dat forum ja hoor ziet er goed uit lekker rustig.
BigJim

Post by BigJim »

HobbeS wrote:Ik surf erg graag, heb helaas nog niet echt iemand gevonden waarmee ik dit leuk samen kan doen.. Maar ik moet zeggen dat ik nog niet zo heel erg onder de indruk ben van de site.. Niet beledigend bedoelt overigens.. Vind het idee erg leuk, maar weinig informatie en ziet er vrij standaard uit.
Weinig informatie...Ja dat kan kloppen ..Heb um net in de lucht.
De bedoeling is dat ik er een kite /surf winkel aan ga plakken en dat je dan op het forum je dingen kwijt kan wat je maar wilt.
Aangezien ik er nog druk mee bezig ben hoop ik op reacties van deze en gene om alles netjes te maken en in orde te krijgen.

Der zijn nog wat probs maar niet on-overkomelijk.
Aangezien ik qua PHP ongeveer een paar jaar achter loop is het voor mij wat lastig om alles ineen keer goed voor elkaar te krijgen.
Ik hoop begin volgend jaar alles (Legaal) voor elkaar te hebben.

Dus als je suggedties hebt in welke vorm dan ook...Spui ze gerust..
DSmarty wrote:Niet gaan spammen he Jimmie :)

Sitecheck is natuurlijk altijd in orde.

Spammen, Dsmarty?? Wat bedoel je daarmee??
Marshal

Post by Marshal »

Ziet er leuk uit, alleen komt de layout erg standaard over, een logo bovenaan de site zou wel leuk staan.

Omdat het site en het forum nog niet heel erg druk is, is het dan niet handigers om wat meer algemene subfuroms te maken dan lijkt het wat drukker. Nemen de bezoekers toe kan je altijd nog een opslitsing maken.
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
madman
2nd Admin

Post by madman »

Idd zijn op dit moment wel erg veel subforums. Ook denk ik dat de layout nog wat meer watersport-achtig kan...

Wat dat spammen betreft: het leek een promo actie voor je webshop. En das niet de bedoeling hier. Maar het gaat jou om de site, niet de inhoud er van... Dus is het een sitecheck ;)
venomous

Post by venomous »

Ben zelf een windsurfer en vind altijd dat kiteservers zo irri in de weg zitten.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
BigJim

Post by BigJim »

venomous wrote:Ben zelf een windsurfer en vind altijd dat kiteservers zo irri in de weg zitten.
Maar ze gaan wel erg snel.......
venomous

Post by venomous »

BigJim wrote:
venomous wrote:Ben zelf een windsurfer en vind altijd dat kiteservers zo irri in de weg zitten.
Maar niet sneller dan mij.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
HobbeS

Post by HobbeS »

BigJim wrote:
Kitesurfers gaan lang niet zo ruig en hard als surfers... Kitesurfen gaat veel relaxter..
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
BigJim

Post by BigJim »

Marshal wrote:Ziet er leuk uit, alleen komt de layout erg standaard over, een logo bovenaan de site zou wel leuk staan.

Omdat het site en het forum nog niet heel erg druk is, is het dan niet handigers om wat meer algemene subfuroms te maken dan lijkt het wat drukker. Nemen de bezoekers toe kan je altijd nog een opslitsing maken.
Layout change......
fanaat
General MOD

Post by fanaat »

Layout ziet er nu een heel stuk beter uit, nicely done :)
Nu op Mojito Custom :)
seiko

Post by seiko »

Layout ziet er beter uit het leek eerst best wel goedkoop, maar is het misschien een idee als je een beetje kan painten, om eventueel zelf icoontjes te maken, die met het kite - surfen te maken hebben??
Bijvoorbeeld ipv die mappen Kite's of iets in die richting ?
JJapie
General MOD

Post by JJapie »

De kleuren van je shop zijn héél erg verkeerd gekozen. Je moet niet zo'n doet-pijn-aan-je-ogen-blauwe achtergrond nemen, zeker niet in combinatie met dat lichte grijs en dat rood..

Probeer liever een donkerblauwe achtergrond met witte letters, of een licht gekleurde achtergrond (grijs, geelig etc.) met zwarte letters..
BigJim

Post by BigJim »

JJapie wrote:De kleuren van je shop zijn héél erg verkeerd gekozen. Je moet niet zo'n doet-pijn-aan-je-ogen-blauwe achtergrond nemen, zeker niet in combinatie met dat lichte grijs en dat rood..

Probeer liever een donkerblauwe achtergrond met witte letters, of een licht gekleurde achtergrond (grijs, geelig etc.) met zwarte letters..
De Shop ja...Hmmm ...Daar ga ik nu mee aan de slag..Bedankt voor de tip Jjapie..Fanaat zei ook al zoiets...
Post Reply