Quote:
‘Koe knuffelen’ doe je niet zomaar. Koe knuffelen heeft bewezen dat het meer is dan genieten tegen een warm koeien lijf. Kinderen met slaap problemen vallen in slaap door het zachte wiegen van de buik tijdens de ademhaling. Geriatrische patiënten komen tot leven en beginnen spontaan verhalen te vertellen of gedichtjes op te zeggen. Kinderen met ADHD worden rustig en gaan tegen de koe aan zitten. Zelfs de drukste kinderen worden rustig door het respect dat er voor de dieren is.
Wat doet het nu met de dieren. Ook daar zijn wij zeer verbaasd over. De dieren vallen in slaap. Komen naar ons toe en gaan in sommige gevallen voor ons liggen. Onze Marie-Lou laat inmiddels de melk ‘lopen’ (toeschiet reflex) wanneer zij ons de wei in ziet komen.
Elke week komen er ‘koe-knuffel’ koeien bij. Dat wil zeggen dieren die het toestaan dat we bij ze gaan liggen. Het is uniek in Nederland. Ook daarbuiten kennen we dit fenomeen niet.
Koe-knuffelen verhoogd de kwaliteit van leven voor mens en dier.
Het Koe Knuffelen doet een appèl op uw Intuïtie (rechter hersenhelft) en de kunst van de Non Verbale communicatie. Dit is de reden dat al veel bedrijven de weg naar de boerderij gevonden hebben. Het brengt alles weer terug bij de kern van de organisatie. Communicatie en Samenwerken.
Dagelijks worden groepen ontvangen voor het Koe Knuffelen. Koe Knuffelen is uitgegroeid tot een succes van wereldformaat. En dagelijks worden nieuwe elementen van het Koe Knuffelen ontdekt.
• Wist U dat koeien die geknuffeld worden gezonder zijn en makkelijker melk geven?
• Wist U dat melk van de Knuffelkoeien langer vers blijft?
• Wist U dat de koeien elkaar ‘vertellen’ dat knuffelen fijn is?
• Wist u dat de koe stress absorbeert?
• Wist U dat de knuffelaar helemaal bij zich/haarzelf komt?
• Wist U dat kinderen met probleempjes (ADHD) tot rust komen bij de koe?
Verras uw collega of vriend, familie of echtgenoot met de unieke Koe Knuffelcursus.
“Het was helemaal het einde!! Een koe van dichtbij te knuffelen is werelds. Bijzonder om zo’n ruwe lap van een tong te voelen! Ik denk Koe, ik voel Koe, ik doe Koe en het laatste rijmt. Het was echt héél Koel!!â€Â
koe knuffelen?
koe knuffelen?
I'm just impersonating me...
is wel wat voor mij zo te horenKinderen met ADHD worden rustig en gaan tegen de koe aan zitten. Zelfs de drukste kinderen worden rustig door het respect dat er voor de dieren is.

[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
-
Jammer dat MMXMMX hier niet meer komt.KiNgNo0b wrote:is wel wat voor mij zo te horenKinderen met ADHD worden rustig en gaan tegen de koe aan zitten. Zelfs de drukste kinderen worden rustig door het respect dat er voor de dieren is.misschien word ik dan ook ooit nog eens rustig

[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]