Ik heb tijdje terug dus win2k3 geintalleerd en keurig dat activatieproggy gebruikt om windows te activeren.
Nu ik net terug ben van de vakantie en mijn bak aantrapte, kreeg ik aardig de melding dat ik windows moest activeren. Als ik op yes druk hoor ik dan zo'n activatieschermpje te krijgen. Dat komt er dus tevoorschijn met de melding dat windows al geactiveerd is. Dan logt hij weer uit en bij opnieuw inloggen krijg ik weer precies hetzelfde. Ik kan dus windows niet meer in....
Iemand hiervoor de oplossing? Ik heb in de bios de tijd ed. ook al terug proberen te zetten, maar ome bill was slim genoeg daar iets tegen te doen.
Win2k3 Activatie Probleem
-
Het is al vrij lang bekend dat de XP activator wel LIJKT te werken, maar uiteindelijk toch NIET werkt. Zolang de machine aan blijft staan is er niets aan het handje, maar zodra je reboot na de eerste 15 dagen, zul je inderdaad dit probleem ondervinden.
Misschien kun je met een SuperERD CDtje een register fixen, en vervolgens een goede crack gebruiken...
Durf echter niet te zeggen dat dit werkt.
Of is er inmiddels al een echt goede crack te vinden voor W2K3?!?
Hitman, als je hulp nodig hebt, ik heb morgenavond en overmorgenavond wellicht nog wel tijd om langs te komen, en te helpen...
Misschien kun je met een SuperERD CDtje een register fixen, en vervolgens een goede crack gebruiken...
Durf echter niet te zeggen dat dit werkt.
Of is er inmiddels al een echt goede crack te vinden voor W2K3?!?
Hitman, als je hulp nodig hebt, ik heb morgenavond en overmorgenavond wellicht nog wel tijd om langs te komen, en te helpen...
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
Na proberen en proberen en met de hulp van Floppus werkt mijn bak weer.
De oplossing:
http://homepage.ntlworld.com/aidan.sinc ... et5.02.rar downloaden
Pc in save mode starten
Proggy uitvoeren en op install klikken
Rebooten inloggen zodat je die activeringsfoutmelding krijgt
Nogmaals rebooten en werken dat hij zal!!!!
Bij deze de vraag aan DSmarty om hitman.teambvd.com en sauron.teambvd.com weer over te zetten
De oplossing:
http://homepage.ntlworld.com/aidan.sinc ... et5.02.rar downloaden
Pc in save mode starten
Proggy uitvoeren en op install klikken
Rebooten inloggen zodat je die activeringsfoutmelding krijgt
Nogmaals rebooten en werken dat hij zal!!!!
Bij deze de vraag aan DSmarty om hitman.teambvd.com en sauron.teambvd.com weer over te zetten