Mischien niet een verkracht.. uuhm ik bedoel gepast onderwerp voor Onzin/LoL maar ik voelde me er ff toe aangetrokken om dit ff met jullie te delen ...
Het zijn geen 200 verkrachtingen, maar 200 minderjarigen die door justitie vervolgt worden. In principe zou het dus om 1 groepsverkrachting door 200 minderjarigen kunnen gaan.
Maar serieus bekeken is het natuurlijk niet goed dat het gebeurd, maar als ik zo af en toe lees, hoor, zie wat er allemaal in die leeftijdsgroep gebeurd verbaasd het me niet.
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
GZeus wrote:hmm hormonen ok, maar dat gaat idd wel erg ver ja.
Als je op die leeftijd al zo fucked up bent, voorspelt dat weinigs goed voor de toekomst
Jah dat bedoel ik dus..
En niet alleen dit..
Allees wat er op dit moment gebeurt..
ja en er is een brits eiland waar iedereen familie van elkaar is en ze het heel normaal vinden dat er met elkaar geneukt word, zelfs al er 1 daar ff geen zin in heeft :S
Waarschijnlijk wordt er door jonge loverboys (meestal van Noord-Afrikaanse komaf) misbruik gemaakt van de naïviteit van jonge meisjes in hun pubertijd, veelal uit gescheiden gezinnen en andere omstandigheden die meisjes in die leeftijd fragiel maken