Maandag camera besteld
Woensdag camera verzonden
Donderdag camera op het lokale distributiekantoor
Vrijdag camera "uitgesteld tot volgende werkdag"
Vanadag nog steeds geen bericht...
Let wel, zaterdag kon er niet geleverd worden ivm. rembours bestelling...
Maar dan nog.. 2 dagen waarop geleverd hád kunnen worden heeft onze postbode geen camera gezien... Waarom wordt het altijd zo hard verneukt op die distributiecentra?????
Ik zeg: Blame de uitzendkrachten!
TPG en uitzendkrachten
Ik zeg: Blame de mensen die op vakantie gaan, en waarvoor dan uitzendkrachten moeten worden ingehuurd.
Ze zijn duur, omdat die vakantieganger gewoon doorbetaald moet worden, en je moet ze inwerken voor een lullige periode wat dus bij voorbaat verspilde energie is. En energie verspillen betekent weer hogere temperaturen en dat kan ik op dit moment niet gebruiken. Ik vind het al veel te warm. Zeker omdat er 2 straalkacheltjes 24/7 op mijn slaapkamer blokjes staan te grazen.
zo...
Ze zijn duur, omdat die vakantieganger gewoon doorbetaald moet worden, en je moet ze inwerken voor een lullige periode wat dus bij voorbaat verspilde energie is. En energie verspillen betekent weer hogere temperaturen en dat kan ik op dit moment niet gebruiken. Ik vind het al veel te warm. Zeker omdat er 2 straalkacheltjes 24/7 op mijn slaapkamer blokjes staan te grazen.
zo...