dat is een heeeel oud filmpje, was volgens mij tijdens een demonstratie van studenten uit china ofzo.
Deze beelden zijn ook al miljoenen keren op de tv geweest over de hele wereld.
En ja lef.. denk niet dat ze zomaar iemand gaan platrijden anders hebben ze een heeeeeel groot probleem.
Nou daar ook hoor, zoiets heet mensen rechten en moord.. en die gelden daar ook en al helemaal als dit live beelden zijn die over de hele wereld verzonden worden
en trouwens als ze een probleem krijgen stap je toch in je tank?
ik zal wel oud worden en het zal wel laat zijn maar
Nou daar ook hoor, zoiets heet mensen rechten en moord.. en die gelden daar ook en al helemaal als dit live beelden zijn die over de hele wereld verzonden worden
Je hebt toch wel een tank om de hoek staan Seiko? Ik wel, een stuk of 30, en als ik wil regel ik gewoon een Apache
Je hebt toch wel een tank om de hoek staan Seiko? Ik wel, een stuk of 30, en als ik wil regel ik gewoon een Apache
seiko wrote:dat is een heeeel oud filmpje, was volgens mij tijdens een demonstratie van studenten uit china ofzo.
Deze beelden zijn ook al miljoenen keren op de tv geweest over de hele wereld.
En ja lef.. denk niet dat ze zomaar iemand gaan platrijden anders hebben ze een heeeeeel groot probleem.
Ze hebben er destijds tientallen platgereden, maar voor zover ik weet zijn de verantwoordelijken daar nooit voor vervolgd.
seiko wrote:
30 maar
en zo een apache is zo 10 jaar terug
Wat moet je nou met een apache en tanks?
mijn dozijn Joint-Strait fighters overtreft alles