Pcglobe zijn oplichters??
-
- Posts: 54
- Joined: 13 Nov 2003, 00:04
- Location: Utrecht
Pcglobe zijn oplichters??
Je kent het wel zo goed koop mogelijk toch een leuk pctje samen stellen aangezien het leven al duur genoeg is... dus ik naar tweakers.net -> pricewatch en de site http://www.pcglobe.nl kwam als goedkoopste naar voren. de recensies gelezen van andere mensen die daar ooit iets hadden besteld en waren bijne allemaal positief (stuk of 40). volgens de site was alles op vooraad toen ik de bestelling door zond. ik heb gekozen voor een vooruit betaling per bank (want dat was goedkoper...)
op 16 december was het geld binnen (JEHH!!!) maar helaas het geheugen was niet op vooraad.... goed wachten....... tot afgelopen zondag 9 januari toen heb ik een pittig mailtje voor de zooveelste keer gestuurt waarom het zolang duurt en dat ze alles maar moeten versturen op het geheugen na en dat ze daar het geld voor terug storten. en de volgende dag had ik eindelijk een mailtje terug! prima 156 euro kreeg ik terug gestort en de bestelling zou maandag middag worden verzonden.
Dinsdag niks...........
Woensdag niks..........
hmm raar is bellen........TELEFOON VAN HUN AFGESLOTEN???? vaag....
Donderdag niks........ nog maar weer is mailen, krijg ik een mailtje:
Beste Maarten
De bestelling is nog niet verzonden. ik heb contact gehad met de administratie en je krijgt €156 euro terug gestort.
Groeten Bas
PC Globe
echt niet te geloven dus...... die lijers hebben €620 euro van mij en van nog velen anderen mensen (als je wat rond zoekt op internet) en ze reageren amper terug PAUPERZAAK!!!! het gekke is echter dat die problemen zijn ontstaan vanaf begin december...
Dus wees gewaarschuwt! bestel hier NOOIT iets!!
Zijn er mensen hier die in het verleden hier wel eens iets hebben besteld? en ging toen wel alles goed....?
in de tussen tijd wacht ik nog even af..... maar als ik vrijdag 21 Januari niet de spullen heb of me geld niet terug gestort heb dan ga ik er heen met een paar maten van me om het zelf te halen, en ik zeg je dat word geen leuk gesprek!!! want die €156 euro heb ik tot op heden ook nog niet terug.
op 16 december was het geld binnen (JEHH!!!) maar helaas het geheugen was niet op vooraad.... goed wachten....... tot afgelopen zondag 9 januari toen heb ik een pittig mailtje voor de zooveelste keer gestuurt waarom het zolang duurt en dat ze alles maar moeten versturen op het geheugen na en dat ze daar het geld voor terug storten. en de volgende dag had ik eindelijk een mailtje terug! prima 156 euro kreeg ik terug gestort en de bestelling zou maandag middag worden verzonden.
Dinsdag niks...........
Woensdag niks..........
hmm raar is bellen........TELEFOON VAN HUN AFGESLOTEN???? vaag....
Donderdag niks........ nog maar weer is mailen, krijg ik een mailtje:
Beste Maarten
De bestelling is nog niet verzonden. ik heb contact gehad met de administratie en je krijgt €156 euro terug gestort.
Groeten Bas
PC Globe
echt niet te geloven dus...... die lijers hebben €620 euro van mij en van nog velen anderen mensen (als je wat rond zoekt op internet) en ze reageren amper terug PAUPERZAAK!!!! het gekke is echter dat die problemen zijn ontstaan vanaf begin december...
Dus wees gewaarschuwt! bestel hier NOOIT iets!!
Zijn er mensen hier die in het verleden hier wel eens iets hebben besteld? en ging toen wel alles goed....?
in de tussen tijd wacht ik nog even af..... maar als ik vrijdag 21 Januari niet de spullen heb of me geld niet terug gestort heb dan ga ik er heen met een paar maten van me om het zelf te halen, en ik zeg je dat word geen leuk gesprek!!! want die €156 euro heb ik tot op heden ook nog niet terug.
-=Cyberdyne Network=-
-=Any Questions?=-
-=Any Questions?=-
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
ach ja maar dan kun je iig via de ptt een claim leggen aangezien ze dus een ophaal-adres hebben + plus dat als ze niets sturen ben je gewoon geen cent kwijt...[BVD]Webgnome wrote:als je het onder rembours betaalt weet je NIET zeker dat je het krijgt immers als ze niks opsturen valt er ook niks te verzekeren. Als ze het al opsturen kunnen ze je nog naaien door een x aantal dozen te sturen met wat lood / oude meuk erin.
als mijn tante een piemeltje had gehad was het mijn oom geweest
Daarom moet je ook alless controlren voordat je tekend/betaald onder remboers doen de meeste mensen alleen niet.[BVD]Webgnome wrote:als je het onder rembours betaalt weet je NIET zeker dat je het krijgt immers als ze niks opsturen valt er ook niks te verzekeren. Als ze het al opsturen kunnen ze je nog naaien door een x aantal dozen te sturen met wat lood / oude meuk erin.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
-
- Posts: 1070
- Joined: 09 Nov 2003, 20:24
Dat willen de meeste postbodes ook niet...venomous wrote:Daarom moet je ook alless controlren voordat je tekend/betaald onder remboers doen de meeste mensen alleen niet.[BVD]Webgnome wrote:als je het onder rembours betaalt weet je NIET zeker dat je het krijgt immers als ze niks opsturen valt er ook niks te verzekeren. Als ze het al opsturen kunnen ze je nog naaien door een x aantal dozen te sturen met wat lood / oude meuk erin.
Iig is dit een naaistreek inderdaad, het lijkt daar wel net zo'n puinhoop te zijn als bij digiworld (die trouwens al een hele tijd failliet zijn).
Dit soort grote bedragen betaal ik nooit vooruit.. Ik betaal liever een paar euro's meer zodat de spullen onder rembours kunnen worden verzonden. Mocht de winkel dan tussentijds failliet gaan, dan heb ik mijn geld nog iig

kijk, en daarom bestel ik vaak bij
http://www.sallandautomatisering.nl/default.jsp
http://www.azerty.nl/default.jsp
En dan altijd met afhalen. Je betaald dan bij ophalen, waarbij je direct de bestelling kan controleren. (winkels zitten één straat uit elkaar)
Het is een uurtje rijden (Raalte heen-en-terug), maar daar maak je op Zaterdag gewoon een leuk tochtje van.
Bovendien doen ze het goed volgens de shop-survey:
Salland:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370
Prijsindex 97,2 (2,8% onder gemiddeld)
Azerty:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6703
Prijsindex 96,7 (3,3% onder gemiddeld)
Azerty heeft bovendien een belachelijke reviewscore:
aantal-onderdeel-Gemiddelde
28 Algemene indruk 8,6
11 Service 9,0
5 Technische kennis 9,2
15 Afhandeling bestellingen 8,9
http://www.sallandautomatisering.nl/default.jsp
http://www.azerty.nl/default.jsp
En dan altijd met afhalen. Je betaald dan bij ophalen, waarbij je direct de bestelling kan controleren. (winkels zitten één straat uit elkaar)
Het is een uurtje rijden (Raalte heen-en-terug), maar daar maak je op Zaterdag gewoon een leuk tochtje van.
Bovendien doen ze het goed volgens de shop-survey:
Salland:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370
Prijsindex 97,2 (2,8% onder gemiddeld)
Azerty:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6703
Prijsindex 96,7 (3,3% onder gemiddeld)
Azerty heeft bovendien een belachelijke reviewscore:
aantal-onderdeel-Gemiddelde
28 Algemene indruk 8,6
11 Service 9,0
5 Technische kennis 9,2
15 Afhandeling bestellingen 8,9
-
- Posts: 1070
- Joined: 09 Nov 2003, 20:24
-
- Posts: 54
- Joined: 13 Nov 2003, 00:04
- Location: Utrecht
-
- Posts: 54
- Joined: 13 Nov 2003, 00:04
- Location: Utrecht
Ik heb zoiets een paar jaar geleden met Klein gehad.
Na het gerucht dat ze failliet waren werd je aan het lijntje gehouden dat ze een doorstart zouden maken en dat ze overgenomen waren (door dezelfde eigenaar of zijn moeder
)
Gelukkig had ik een éénmalige machtiging via hun site gedaan. Ze hadden daardoor geen handtekening wat de machtiging ongeldig maakte en kreeg ik mijn geld na 5 maanden nog terug.
Na het gerucht dat ze failliet waren werd je aan het lijntje gehouden dat ze een doorstart zouden maken en dat ze overgenomen waren (door dezelfde eigenaar of zijn moeder

Gelukkig had ik een éénmalige machtiging via hun site gedaan. Ze hadden daardoor geen handtekening wat de machtiging ongeldig maakte en kreeg ik mijn geld na 5 maanden nog terug.
Misschien heb je hier wat aan ,, er staat een mobiel nummer en adres (van het hoofdkantoor) bij
Dit is ook het Adres waarmee PC globe geregistreerd staat bij de KVK.
Handelsnaam: PC Globe
Adres: De Tongelreep 59, 5684PZ Best
Vestiging: Hoofdvestiging
KvK-inschrijfnummer: 171590180000
Code: Select all
Domeinnaam pcglobe.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant PC Globe
De Tongelreep 59
5684 PZ BEST
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact N.K.M. van Hout
+31 (0)653631667
postmaster@pcglobe.nl
Registrar InterConnect Services BV
De Waterman 7
5215 MX 'S-HERTOGENBOSCH
Netherlands
Technisch contact . InterConnect Services B.V.
+31 (0)738800000
hostmaster@interconnect.nl
Nameserver ns.interconnect.nl 212.83.192.5
Nameserver ns2.interconnect.nl 212.83.192.6
Datum registratie 06-10-2003
Record laatst gewijzigd 07-11-2003
Record onderhouden door NL Domain Registry
Handelsnaam: PC Globe
Adres: De Tongelreep 59, 5684PZ Best
Vestiging: Hoofdvestiging
KvK-inschrijfnummer: 171590180000
LOL! Ik woon hier vlak bij en kende Azerty niet eensFloppus wrote:kijk, en daarom bestel ik vaak bij
http://www.sallandautomatisering.nl/default.jsp
http://www.azerty.nl/default.jsp
En dan altijd met afhalen. Je betaald dan bij ophalen, waarbij je direct de bestelling kan controleren. (winkels zitten één straat uit elkaar)
Het is een uurtje rijden (Raalte heen-en-terug), maar daar maak je op Zaterdag gewoon een leuk tochtje van.
Bovendien doen ze het goed volgens de shop-survey:
Salland:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370
Prijsindex 97,2 (2,8% onder gemiddeld)
Azerty:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6703
Prijsindex 96,7 (3,3% onder gemiddeld)
Azerty heeft bovendien een belachelijke reviewscore:
aantal-onderdeel-Gemiddelde
28 Algemene indruk 8,6
11 Service 9,0
5 Technische kennis 9,2
15 Afhandeling bestellingen 8,9

Salland Automatisering ben ik ook zeer tevreden over..!
Dit mag officieel niet..venomous wrote:Daarom moet je ook alless controlren voordat je tekend/betaald onder remboers doen de meeste mensen alleen niet.
Maar in iedergeval, succes Darkangel!
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
-
- Posts: 54
- Joined: 13 Nov 2003, 00:04
- Location: Utrecht
DE ONDERDELEN ZIJN BINNEN!!!!!
ik heb eindelijk me spullen gekregen maar moest er wel heeeeel veeeel moeite voor doen. ik heb via de kamer van koophandel de gegevens van pcglobe opgevraagt. aan de hand van de adres gegevens heb ik via de telefoongids.nl een telefoon nummer weten te achterhalen. toen ik daar heen belde kreeg ik een hele verbaasde vrouw aan de telefoon hoe ik aan dit nummer wad gekomen, dat heeft ze wel 4 keer gevraagt. na een pittig telefoon gesprek en een belofte dat ik zo spoedig mogelijk terug gebelt zou worden heb ik opgehangen. 4 uur later nog steeds niks gehoort (het is ondertussen kwart voor 4) nog 1 keer bellen. maar nu is de maat vol!! ik heb tegen die "hoer" gezegt dat als ik voor half 5 niet terug word gebelt ik aangivte ga doen bij de politie van oplichting. nog geen 10 minuten later word ik door de directeur terug gebelt en alles zou geregeld worden. en de volgende dag toen ik thuis kwam.... TADAA! het was er!
eind goed al goed maar ik bestel nooit meer iets met vooruitbetaaling!
ik heb eindelijk me spullen gekregen maar moest er wel heeeeel veeeel moeite voor doen. ik heb via de kamer van koophandel de gegevens van pcglobe opgevraagt. aan de hand van de adres gegevens heb ik via de telefoongids.nl een telefoon nummer weten te achterhalen. toen ik daar heen belde kreeg ik een hele verbaasde vrouw aan de telefoon hoe ik aan dit nummer wad gekomen, dat heeft ze wel 4 keer gevraagt. na een pittig telefoon gesprek en een belofte dat ik zo spoedig mogelijk terug gebelt zou worden heb ik opgehangen. 4 uur later nog steeds niks gehoort (het is ondertussen kwart voor 4) nog 1 keer bellen. maar nu is de maat vol!! ik heb tegen die "hoer" gezegt dat als ik voor half 5 niet terug word gebelt ik aangivte ga doen bij de politie van oplichting. nog geen 10 minuten later word ik door de directeur terug gebelt en alles zou geregeld worden. en de volgende dag toen ik thuis kwam.... TADAA! het was er!
eind goed al goed maar ik bestel nooit meer iets met vooruitbetaaling!
-=Cyberdyne Network=-
-=Any Questions?=-
-=Any Questions?=-