Heerderstrand Impressie 2003 [1.7MB]

De Chatroom
venomous

Post by venomous »

Ieder voordeel heeft zen nadeel in schrevingen is het altijd veelste druk in zeeladnet valt dat wel mee.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Hachy

Post by Hachy »

DKasemier wrote:In zeeland kun je iemand onthoofden met een frisby dan volstaat een simpel sorry ook hoor...

Hij had het niet over zandvoort, zandvoort sucked, scheveningen nog harder.. Zeeland heeft gewoon de enige stranden waar ik heen wil, sinds ik daar ben opgegroeid ben ik toch op andere stranden geweest, maar het kon me totaal niet boeien...

Ik heb zelfs het geluk in scharendijke te zijn opgegroeid, aan de voet van de brouwersdam, IMO het mooiste strand van nederland, vooral omdat het brouwersdam strand zeker een halve kilometer breed is, dat maakt het zo heerlijk ruimtelijk...
Maar het water blijft zout :+
http://www.qsit.nl
ReMSie

Post by ReMSie »

Hachy wrote:
DKasemier wrote:In zeeland kun je iemand onthoofden met een frisby dan volstaat een simpel sorry ook hoor...

Hij had het niet over zandvoort, zandvoort sucked, scheveningen nog harder.. Zeeland heeft gewoon de enige stranden waar ik heen wil, sinds ik daar ben opgegroeid ben ik toch op andere stranden geweest, maar het kon me totaal niet boeien...

Ik heb zelfs het geluk in scharendijke te zijn opgegroeid, aan de voet van de brouwersdam, IMO het mooiste strand van nederland, vooral omdat het brouwersdam strand zeker een halve kilometer breed is, dat maakt het zo heerlijk ruimtelijk...
Maar het water blijft zout :+
Dan heb je nog altijd het veerse meer, das nie zout :)
DKasemier

Post by DKasemier »

Erik de Noorman wrote:
DKasemier wrote:Hij had het niet over zandvoort, zandvoort sucked, scheveningen nog harder..
Echt niet... Scheveningen roeleert verschrikkelijk, of zoals ze het daar zelf zeggen "Scheveningen bruist, 4 seizoenen lang". Een heerlijk strand en bovendien ook nog een schitterende boulevard, waar de winkels 365 dagen per jaar open zijn, dus ook op zondag. En niet te vergeten de haven en de pier natuurlijk.

Dat vindt je echt niet in Zeeland hoor.
ben er een paar x geweest maar eerlijk gezegd kon het me niet boeien... dat is toch geen strand??? ze verhuren daar stoeltjes :? :? :? :?
seiko

Post by seiko »

ga weg met jullie stranden :D Kennemerstrand rulezzz alle stranden bij elkaar :D
venomous

Post by venomous »

Zoals remsie al zegt wij hebben zoet en zout in een radios van 30 meter bij elkaar :-D keuze genoeg dus.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Erik de Noorman

Post by Erik de Noorman »

venomous wrote:Zoals remsie al zegt wij hebben zoet en zout in een radios van 30 meter bij elkaar :-D keuze genoeg dus.
Ohh nou sorry hoor. Wij gebruiken het alleen om in te zwemmen.

Wist ik veel dat jullie het ook drinken. :P
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
Post Reply