Die oplossingen van jou schieten ook niet op! post dan niets gaat weer nergens over, als je tijd over hebt mag jij elke vrijdag met mij mee eerst alle pc's aan zetten en dan nog ff per pc de buff in vervangen van +/- 30 pc's, in vakanties 60 en dan mag je zondag weer samen gezellig met mij meegaan om alle pc's uit te zetten en per pc alle buff out bestanden op je USB te zetten want zoveel werk heb ik er dan per week aan !Floppus wrote:Ik heb wel een idee... Een USB stick
Flush probleem
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Kijk hier heb ik iets aan alvast bedankt en ik hou je op de hoogtemadman wrote:Het lijkt nu alleen nog een DNS probleem te zijn.. Zoek daarom het volgende eens uit:
1 Open een promt: (Start --> Uitvoeren --> cmd)
2 Voer uit "ipconfig /flushdns"
3 Probeer nu http://www.tweakers.net te pingen, indien dit lukt ga verder naar 4, anders: controleer of de instellingen van de dns server kloppen, voor de juiste instellingen moet je bij de systeembeheerder zijn.
4. Probeer nu ttk.teambvd.com te pingen, als je een ip krijgt en het pingen lukt, ga verder naar 5, anders, als je alleen een ip krijgt, of zelfs helemaal niets, dan meld dat svp hier even: er is iets niet lekker met de DNS server van Dsmarty nl.
5 Probeer nu de stats pagina van ttk.teambvd.com te openen. Lukt dit, ga dan naar 6, lukt dit niet: Ga naar je systeem beheerder: er zit een blokkade naar de proxy.
6 Probeer te fletchen/flushen, indien dit lukt...
Mocht je nu bij 4 vastlopen omdat je geen IP krijgt, dan kan je ook TIJDELIJK proxy.aarjan.nl gebruiken.

Maar zijn het allemaal stand-alone pc's of zitten ze in een netwerk (dus meer als alleen internet delen)? Zo ja hebben ze een netwerkschijf die ze met z'n allen delen? Op een server of zo?
Zo ja: Zorg dat de server aan staat, en neem 1 werkstation. Zet de koe op de netwerk schijf en configureer hem (of copy/paste de ini).
Start vervolgens op IEDER werkstation die zelfde koe op van de netwerkschijf: Alle koeien zullen nu de zelfde buff-in/out gebruiken. Dus mocht je dan met een USBkey/Floppy moeten lopen met de buffer hoef je hem maar 1 keer te copieren
Wat je ook nog kan doen:
is bij configure --> 2 -->10 "Additional buffer-level checking" op 3 zetten: Als er wat aan de buffers verandert worden ze gelijk geupdate (fetche/flushen)!
Zo ja: Zorg dat de server aan staat, en neem 1 werkstation. Zet de koe op de netwerk schijf en configureer hem (of copy/paste de ini).
Start vervolgens op IEDER werkstation die zelfde koe op van de netwerkschijf: Alle koeien zullen nu de zelfde buff-in/out gebruiken. Dus mocht je dan met een USBkey/Floppy moeten lopen met de buffer hoef je hem maar 1 keer te copieren

Wat je ook nog kan doen:
is bij configure --> 2 -->10 "Additional buffer-level checking" op 3 zetten: Als er wat aan de buffers verandert worden ze gelijk geupdate (fetche/flushen)!
thnx, Ik zal eens kijken wat ik kan doen, maarjah om eerlijk te zijn heb helaas helemaal geen vestand van die zaken duzz het is te hopen dat ik het allemaal snapMajapro wrote:nou outlaw ik heb wel eerbied hoor voor je vele werk, maar dat buf out idee op een netwerk hd zou ik zeker gebruiken