fanaat wrote:14 dagen regel bekend? Race duurt tot 30-9Outlaw wrote:sorry maar ik doe er niet aan mee en blijf sparen...

fanaat wrote:14 dagen regel bekend? Race duurt tot 30-9Outlaw wrote:sorry maar ik doe er niet aan mee en blijf sparen...
NiceFloppus wrote:Hmmm... Ik zal de 25K die ik nog heb staan ook maar een beetje spreiden de komende tijd
Netjes hoor...nu maar ff kijken wat voor nieuwe pc'tjes me pa krijgtFloppus wrote:Beetje vogelen met de proxies maakt het makkelijk om af te laten vloeien
Je stelt je proxy in op XX blokjes vasthouden; de oudste worden geflusht en de nieuwste vullen die voorraad aan. Zo wordt je voorraad niet ouder dan 2 weken
Het enige waar je dan nog rekening mee moet houden is dat je spaarvoorraad nooit groter kan zijn dan wat je in 2 weken bij elkaar graast.
Bij de weg, ik verwacht dat de nieuwe servers (600+/dag) zeker 5 maanden mee kunnen grazen aan de contest voor een totale bijdrage van minimaal 90K
Bij ons gaat het de goede kant uit wtb output. Gister heb ik er 2 bij gekregen ( 2x p4 1,6 ) en Evilcole heeft er gister ook weer eentje bij gekregen. Zijn ouput is btw erg gestegenmadman wrote:Ok mensen, het moge duidelijk zijn: HWE doet zo'n 20K per dag, dus het wordt echt tijd om te gaan assimileren anders redden we het niet
<psst>"Robert Reuser" <reuser@robert.demon.nl></psst>Floppus wrote:<desperate mode>Iemand het mailadres van Sueno nog?</desperate mode>
Het lijkt me overigens wel beter dat niet ik contact met Sueno opneemblimmel wrote:<psst>"Robert Reuser" <reuser@robert.demon.nl></psst>Floppus wrote:<desperate mode>Iemand het mailadres van Sueno nog?</desperate mode>
Wie kennen we nog meer?
"DarkHelmet" <bas@DarkHelmet.nl>
In de Sectie [Networking] het volgende erbij zetten:venomous wrote:iemand toevallig een idee hoe ik door een isa proxy heenkom (met domein auth) user en pw heb ik. Maar de client wilt er niet doorheen.