Weilan 2 17-18-19 juni
hehe srry 

ja daar was k ook al 8teriisschots wrote:Dat is wat ik begrijp voor de BBQ van zaterdag, dus dan het vlees, drank ect ect.KiNgNo0b wrote:en is die andere 10 euro voor t eten als k t goed begrijp ?
Van de andere dagen moet je zelf eten regelen

[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
[offtopic]wc-eend wrote:ik kom denk ik nie ik maar zoon klein schijfie en ik weet nie wat ik zouw willen downloadee mischien wel maar ik denk et nie
Knap staaltje taalverloedering.
[/offtopic]
Het is geen vereiste om een grote harde schijf te hebben om naar de Wei-LAN te mogen komen. Ook downloaden van andermans war...ehm...vakantie-foto's en -filmpjes is geen verplichting.
Je mag het ook bij gamen alleen laten. En zelfs dat is niet verplicht.

Ik wil zeker wel komen, maar weet niet of ik 3 dagen kom, wellicht maar 2... dit omdat ik maar 3 weken in NL ben en ik m'n dagen optimaal gebruiken moet om alles wat ik in gedachte had ook uit te voeren ...
Dus is mijn vraag, op welke dag is de BBQ?
En ... ook is natuurlijk de vraag op welke dagen ik de meeste uurtjes meepakken kan ... dus, met andere woorden, hoe laat start het de 17de en hoelaat is het de 19de klaar ...
En, wanneer zij er de meeste lui? I zou bijzonder graag de dagen aanwezig zijn waar Floppus, DSmarty, Iisschots en Majapro aanwezig zijn, voor zover zij allen komen ...
Dan nog 1 laatste vraag en dat is of er dan een pc voor mij beschikbaar is. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat ik mijn pc niet meeneem uit Bulgarije, en met de oude Pentium 300 van m'n ouders kan ik natuurlijk geen hol
Ik neem dan vanzelfsprekend wel m'n eigen koptelefoon en muis mee ....
Dus is mijn vraag, op welke dag is de BBQ?
En ... ook is natuurlijk de vraag op welke dagen ik de meeste uurtjes meepakken kan ... dus, met andere woorden, hoe laat start het de 17de en hoelaat is het de 19de klaar ...
En, wanneer zij er de meeste lui? I zou bijzonder graag de dagen aanwezig zijn waar Floppus, DSmarty, Iisschots en Majapro aanwezig zijn, voor zover zij allen komen ...
Dan nog 1 laatste vraag en dat is of er dan een pc voor mij beschikbaar is. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat ik mijn pc niet meeneem uit Bulgarije, en met de oude Pentium 300 van m'n ouders kan ik natuurlijk geen hol

Ik neem dan vanzelfsprekend wel m'n eigen koptelefoon en muis mee ....
I'm just impersonating me...