Samsung 910T specs
Ik kan deze monitor 2 de hands kopen ( 3 maand oud ) voor € 350..
Nw is ie nog € 455.
Ben dus op zoek naar een 2de hands 19"tft.
Wie kent dit type (response tijd 8 Ms !) of weet een betere voor hetzelfde geld?Of heeft er een in de aanbieding?
Samsung 19" TFT
Ja dat las ik ook in een review.JJapie wrote:Volgens mij is het geen slechte monitor. Het enige nadeel van 19" TFT vind ik dat de native resolutie aan de lage kant is. De letters worden dan zo groot dat mijn oma ze zonder bril kan lezen
Ik ben dus op zoek naar een 19"TFT en nu zie ik door de bomen het bos niet meer...Wat veel aanbod, zeg.
Ik heb reviews gelezen van de Samsung 913N en BenQ 937S+ om maar een paar te noemen en daar kwam ik een zelfde opmerking tegen.
Wie heeft er een 19"TFT en welke merk en type?
Ik wil er goed op kunnen gamen en strak films op kunnen bekijken en tegelijk een goed desktop beeld kwaliteit hebben.
Een snelle response tijd wil niet altijd alles zeggen las ik in een review.
Wie kan mij hier wat goede raad in geven?
Re: Samsung 19" TFT
op m'n werk hebben we die benq schermpjes 19inch nu in de aanbieding voor 299.BigJim wrote:Samsung 910T specs
Nw is ie nog € 455.
Wie kent dit type (response tijd 8 Ms !) of weet een betere voor hetzelfde geld?Of heeft er een in de aanbieding?
Ik heb zelf de 17inch versie en geen enkel probleem er mee gehad tot nu toe
Grtzzz
Rob
http://www.getztuning.nl
Rob
http://www.getztuning.nl
Re: Samsung 19" TFT
Uhm..ik had het over Samsung en jij hebt het over BenQ...welk type BenQ hebben jullie in de aanbieding?therobber wrote:op m'n werk hebben we die benq schermpjes 19inch nu in de aanbieding voor 299.BigJim wrote:Samsung 910T specs
Nw is ie nog € 455.
Ik heb zelf de 17inch versie en geen enkel probleem er mee gehad tot nu toe
Indien het de 937S+ is dan mag je me voor die prijs wel 1 reserveren...