Hoe een .BIN of ISO te mounten onder XP64????
Hoe een .BIN of ISO te mounten onder XP64????
Wat ik ook doe het wil niet lukken op de 64bits XP.
Iemand een goede en werkende oplossing??
Iemand een goede en werkende oplossing??
-
Der zijn een paar dingen die nog niet werken...Voor de rest is ie super snel en stabiel...KiNgNo0b wrote:damn ej gooi die 64bit versie deraf ofzo en ga gewoon draaien.. als zoveel nog niet kan.. was heb je der dan aan
En de ondersteuning komt langzaam op gang..
Voor sommige proggies TE langzaam maar ja...We zien wel
-
ach valt allemaal wel mee ik draai het nu denk ik al wel weer 2 a 3 weken windows x64 en eigenlijk mijn grootste probleem is het mounten van zooi dat niet wil !
Dan werkt bij mij de hp 3520 netwerkprinter niet
en mijn usb 2.0 niet dat krijg ik niet geinstalt maar de usb werkt wel !
en dan staat er nog bij apparaat beheer : si pseudo device scsi processor device
en dan mis je de toetsenbord logitech drivers nog en muis drivers maar waarschijnlijk moet je dan toch eerst je usb goed hebben !
maar verder wat big jim zegt klopt wel van super stabiel en snel !
Dan werkt bij mij de hp 3520 netwerkprinter niet
en mijn usb 2.0 niet dat krijg ik niet geinstalt maar de usb werkt wel !
en dan staat er nog bij apparaat beheer : si pseudo device scsi processor device
en dan mis je de toetsenbord logitech drivers nog en muis drivers maar waarschijnlijk moet je dan toch eerst je usb goed hebben !
maar verder wat big jim zegt klopt wel van super stabiel en snel !
das in juni pas helaas....Maar wel mooi dat het er aan komt.Majapro wrote:ik las net in het blad CHIP dat Nero in juni met een 64 bit versie komt
we wachten nog geduldig af.

Update op FileDisk...Met een ISO werkt het perfekt maar helaas nog niet met een BIN file.
Mounten wil wel maar de data is corrupt ...zegt filedisk...

Dan maar alle BIN files omzetten naar een ISO en fikken.....