Ik vraag dit omdat mijn beide meiden meegaan.
Alvast

2 man maar ??Hachy wrote:voor een kratje bier is met mij altijd wat te regelen
't is inderdaad een heel klein modelletje maar met z'n tweeën kan je er prima in pitten. Wel zelf even dekbed, kussens etc meenemen.
Er zit geen verwarming in. Niet dat ik verwacht dat je dat in Juni nodig hebt maargoed.
Wij hebben er afgelopen weekend nog in overnacht (3 graden 's nachts) en dat was ook geen probleem, mits je gewoon een warme deken hebt. Als je nog 220v van whocares kan regelen heb je ook nog licht en een koelkast![]()
Zullen wij hem gewoon meenemen naar de wei-lan ?
RogerBigJim wrote:2 man maar ??Hachy wrote:voor een kratje bier is met mij altijd wat te regelen
't is inderdaad een heel klein modelletje maar met z'n tweeën kan je er prima in pitten. Wel zelf even dekbed, kussens etc meenemen.
Er zit geen verwarming in. Niet dat ik verwacht dat je dat in Juni nodig hebt maargoed.
Wij hebben er afgelopen weekend nog in overnacht (3 graden 's nachts) en dat was ook geen probleem, mits je gewoon een warme deken hebt. Als je nog 220v van whocares kan regelen heb je ook nog licht en een koelkast![]()
Zullen wij hem gewoon meenemen naar de wei-lan ?...Is oke en het kratje bier ook.
We houden wel even contact.
Als je um mee wilt nemen daar naar toe zou helemaal te gek zijn !!![]()