wilde ik eigenlijk ook opschrijvenvenomous wrote:Sorry deze is flauw maar damn kweet niet wat je allemaal hebt gedaan hoor.seiko wrote:Maar dit soort seiko bitches niet![]()
Wat moet je doen?
Tja dat kan ik je niet adviseren met iemand die je 100* per dag belt en 50* SMS't. Vriendin van maken of weg wezen en blijven bij haar maar niet klooien. Dat kan lastig worden doordat dit gedrag tegen je kan werken als het echt uglyseiko wrote:Achja en anders wip ik nog een keer met er neem een weekjuh wat met haar en dump haar omdat ze niet kan pijpen![]()
Als je je leuter zonnodig echt ergens in moet dopen zoek dan een andere 1 night stand of anders een rubber pop
I put my faith in god and my trust in you
Now there's nothing more fucked up I could do
-
Albinoraptor
Ja ja en de paus is zeker niet roomsseiko wrote:Maar ze wil wel vrienden blijven... toen heb ik maar gezegt ja is goed.. vrienden en niks meer nu niet en nooit niet
[stereoptype mode]
Ik bedoel maar de vrienden van een vrouw zijn of a) vrienden van vriendinnen of b) homoseksueel (lekkere stereotype stelling)
[/stereotype mode]
Ik ben nu al benieuwd naar het vervolg van deze prachtige soap.
I put my faith in god and my trust in you
-
Erik de Noorman
Heb je toevallig wel haar nummer of adres dan? Ik wil wel eens kijken of ze bij iedereen zo doet.seiko wrote:zeker weten al ruim een week geen smsje / telefoontjuh gehad
(En als ze dan achteraf niet wil trouwen vind ik het ook best hoor.
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]