Ik ben van plan een nieuwe router aan te schaffen. Ik zit op dit moment met een e-tech ethernet modem-router. Maar deze begeeft het.
Wie kan mij vertellen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een nieuwe of heeft iemand gewoon een echte aanrader.
Aanschaf nieuwe ADSL ethernet router
Sweex kan ik je AFraden als je een stabiele 24/7 verbinding wilt waar je nooit meer naar om hoeft te kijken.
Ik reboot die Sweex elke week ff om onverwachte downtijd te voorkomen.
Verder werkt ie toppie. Alleen jammer dat je maar 20 poortjes kunt forwarden(virtual server). Hadden er wel meer mogen zijn.
Verder werkt ie toppie. Alleen jammer dat je maar 20 poortjes kunt forwarden(virtual server). Hadden er wel meer mogen zijn.
nou tijdens een firmware update een critical error krijgen waardoor alles vast loopt...bij nog een keer proberen van de update geeft ie aan dat ie al geinstalleerd is maar hij doet het gewoon niet meer...opgestuurd...gerepareerd met nieuwste firmware erop...binnen 5 minuten loopt ie weer dicht en kan ik geen site openen...zit nu opgescheept met een 2e-hands usb routertjeMarshal wrote:Maar wat kan er eigenlijk kapot gaan aan een modem/router
dus met anderen woorden...ik wil een nieuwe router kopen omdat ik geen vertrouwen meer heb in deze
Namasté
ik heb toch echt meer porten geforward staan hor.. en ik heb ook een sweex router.WhoCares wrote:Sweex kan ik je AFraden als je een stabiele 24/7 verbinding wilt waar je nooit meer naar om hoeft te kijken.
[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
Meer poorten dan 20 is wel mogelijk, maar ja kan maar 20 regels aanmaken in virtual server. En om nou gewoon alle poorten open te knallen, tja, dan kun je net zo goed meteen je spullen ergens op een public ftp ofzo knallen. Dat is nou juist zo ideaal aan een fatsoenlijke router. Aanraders voor de TS:
Linksys. Gewoon degelijk spul. Mocht je een Wireless ADSL/Modem router willen gaan kopen, let er dan wel ff op dat je geen versie 1.2 meekrijgt, want die dingen hebben enorm veel problemen met het Wireless gedeelte. Versie 2 schijnt tot op heden weinig tot geen bugs te hebben.
Linksys. Gewoon degelijk spul. Mocht je een Wireless ADSL/Modem router willen gaan kopen, let er dan wel ff op dat je geen versie 1.2 meekrijgt, want die dingen hebben enorm veel problemen met het Wireless gedeelte. Versie 2 schijnt tot op heden weinig tot geen bugs te hebben.
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
Linksys levert inderdaad mooi spul. Draytek is ook een goede optie (biedt ook gigantisch veel configuratie mogelijkheden en uitstekende support). Heb bij m'n ouders een Vigor 2900 staan en dat ding heeft nog nooit een probleem gegevenBrede P wrote:Meer poorten dan 20 is wel mogelijk, maar ja kan maar 20 regels aanmaken in virtual server. En om nou gewoon alle poorten open te knallen, tja, dan kun je net zo goed meteen je spullen ergens op een public ftp ofzo knallen. Dat is nou juist zo ideaal aan een fatsoenlijke router. Aanraders voor de TS: