Nog nooit iemand tegengekomen die op mijn monitor ghosting heeft waargenomen.
Bij die specs van tegenwoordig worden weer allerlei trucs uitgehaald met voorwaardes bij wat voor soort overgang het van toepassing is

hoe kom je daarbij man?Kingnoob wrote:16 ms... dat is niet gamebaar man
geld over ?????DSmarty wrote:Ik heb eindelijk een videokaart passend bij mijn monitor gehaald
Een NVidia GeForce 7800 GTX
http://www.tweakers.net/nieuws/37755
Door het uitblijven van de Ati R520 en het slecht leverbaar zijn van de door mij gewenste variant van de X850 XT PE, heb ik helaas toch moeten kiezen voor een NVidia.
Wacht nog wel op levering overigens.
heb je nog zo 1 met te veel geldMajapro wrote:Asus EN7800GTX-2DHTV PCIe 256MB DDR3
Graphics Engine: GeForce 7800 GTX
Video Memory: 256 MB DDR3 –1.6
Engine Clock: 430Mhz
Memory Clock: 1.2 GHz(600 MHz DDR3)
RAMDAC: 400Mhz
Max. Resolution: 2048x1536
Bus Standard: PCI Express
VGA Output: With DVI-VGA adaptors
DVI Output: Dual DVI-I
TV Output: Video-in & Video-out (VIVO)
2nd VGA Output: Yes
Memory Interface 256-bit
Adaptor/Cable bundled: VIVO cable, DVI ad. power cord
€ 596,-
waar mijn groothandel mee aan kwam zetten
Ik zie anders nog wel een verschil, zie powerconnector achteraan onderaan kaart...Zal vast verschil zitten tussen de verschillende merken toch?DSmarty wrote:Kaarten zijn allemaal gelijk op label op fan na
AMD Athlon 64 X2 4800+ Dual Core 2.4 GHz, 2000 MHz, BoxedDSmarty wrote:Marginaal, maar eigenlijk niet... (sommigen klokken wat hoger)
heey de baas betaaldDSmarty wrote:Nice
En ach, alles is kwestie van afwegen... Dell heeft als voordeel dat het betaalbaar is, snelle cpu's, grote beeldschermen, snelle grafische kaart.
Nadeel over het algemeen is slechte casing (slappe meuk), dikte en levensduur accu.
Geheel afhankelijk van gebruik dus...
Een rugzak is overigens echt ideaal, kan je alles in kwijt + papier enzo.