13 augustus: Verjaardag Gallier & WhoCares
13 augustus: Verjaardag Gallier & WhoCares
Net zoals vorig jaar houden Gallier en ik de verjaardag gezamenlijk. En gezamenlijk nodigen we jullie uit om op Zaterdag 13 augustus deze te komen vieren.
Locatie: Die grote ouwe boerderij aan de Wiemanstraat 15 te Emst. Daar waar de Wei-LAN ook is gehouden.
Wat mijn verlanglijstje betreft: Kadootjes zijn leuk, envelopjes met inhoud ook maar beiden zijn verre van verplicht. Wat veel belangrijker is je goeie humeur en een goeie dosis gezelligheid.
Geef even door als je komt en met hoeveel personen je dan komt zodat we rekening kunnen houden met de inkopen.
Frisdrank en vruchtensappen zijn aanwezig, net zoals Grolsch en Heineken. Van enkele mensen weten we de specifieke drankjes of weten we dat ze het zelf meenemen (in plaats van het kadootje).
Slaapplaatsen zijn te regelen voor de mensen die van ver komen. Ook even aangeven graag. Wel zelf je slaapspullen meenemen.
Je bent welkom vanaf 20:00
[edit]
WhoCares
Gallier
Prezzz
SkullBV
Floppus
Dot
[Seiko,UWO-Gek] slaapplaats
Madman
Hemz
Hachy
Linda
Steef
Rohini
iisschots (slaapplaats)
venomous (slaapplaats)
?Rataratch?
?Injectie?
?[djconcept,rotjong] (slaapplaats)
[/edit]
Locatie: Die grote ouwe boerderij aan de Wiemanstraat 15 te Emst. Daar waar de Wei-LAN ook is gehouden.
Wat mijn verlanglijstje betreft: Kadootjes zijn leuk, envelopjes met inhoud ook maar beiden zijn verre van verplicht. Wat veel belangrijker is je goeie humeur en een goeie dosis gezelligheid.
Geef even door als je komt en met hoeveel personen je dan komt zodat we rekening kunnen houden met de inkopen.
Frisdrank en vruchtensappen zijn aanwezig, net zoals Grolsch en Heineken. Van enkele mensen weten we de specifieke drankjes of weten we dat ze het zelf meenemen (in plaats van het kadootje).
Slaapplaatsen zijn te regelen voor de mensen die van ver komen. Ook even aangeven graag. Wel zelf je slaapspullen meenemen.
Je bent welkom vanaf 20:00
[edit]
WhoCares
Gallier
Prezzz
SkullBV
Floppus
Dot
[Seiko,UWO-Gek] slaapplaats
Madman
Hemz
Hachy
Linda
Steef
Rohini
iisschots (slaapplaats)
venomous (slaapplaats)
?Rataratch?
?Injectie?
?[djconcept,rotjong] (slaapplaats)
[/edit]
Last edited by Laurindra on 11 Aug 2005, 10:44, edited 3 times in total.
was indd gezellig, bij deze het bewijs dat hij indd foto's heeft gemaakt voor degene die zaten te hopen dat het niet zo wasGallier wrote:Helaas hebben we hemz niet kunnen tegenhouden met het maken van foto's dus er zullen er binnenkort wel een paar onsmakelijke kiekjes op dsmarty te zien zijn.HobbeS wrote:Foto's!!
Was iig wel gezellig z'n 17 man in de woonkomer.

Ik had ook nog een filmpje gemaakt maar dat zou ik jullie niet aandoen

Voor degene die hem echt willen moeten maar een Pm sturen, ik ben niet verantwoordelijk voor de gevolgen

Last edited by Outlaw on 15 Aug 2005, 00:08, edited 1 time in total.
Fuck The Police..Thug Till I Die !