Ik heb dus eenklein probleempje.. Ik spaar al weer een hele tijd films en die zetik op cd-r of dvd-r. Nu is dit best leuk en aardig alleen het vreet ruimte. Ik heb nu dus een aantla mappen van 32 cd's, een aantal mappenvoor 48 cd's en 1 map voor 96 cd's en dan nog 2 van 300 cd's.. Nu zatik er aan te denken om een ander systeem hier voor te ontwikkelen.
Nu heb ik een aantal oplossingen..
1) ik koop mij 2 hd brackets (of hoe je die dingen noemt) en koop mij dan wat losse bakjes waar ik dan 250 gb schijven in doe om daar films op te zetten.
voordelen zijn OA dat de leeftijd van die schijven als je niets raars doet oneindig is vergeleken bij cd-r's en je heft het niet van cd naar hd te kopieren.. nadeel is dat als je er te lomp mee gaat doen je 250gb kwijt bent.
2) Ik koop mij een tapestreamer en doe het daarmee. nadeel is dat die dingenlangzaam zijn althans das mijn ervaring en ik heb er nog niet veel mee gewerkt dus aan de ene kant een leuke optie maar aan de andere kant ook weer niet (verder enadelen weet ik zo niet)
3) ik vraag het hier of mensen zijn die een backup idee hebbenn

mijn vraag dus.. wat zou je in mijn situatie doen als je van cd-r's fikken af wilt?