[Nokia 6230] Telefoonboek in 1x overzenden mogelijk?*
[Nokia 6230] Telefoonboek in 1x overzenden mogelijk?*
Wie weet er of ik met mijn nokia ook al mijn Telefoonnummers via bluetooth in een keer naar een ander apparaat kan verzenden , en hoe ik dat doe?
in je carkit kan je daar nummers in opslaan?
En je hebt als het goed is nokia pc suite erbij gekregen. als je dan je telefoon nummers wilt opslaan kan je er een backup van maken, en ook eventueel alle gegevens bewerken op de pc en dan zo hup in je adressenboek enzo pleuren van je telefoon.
Zelf nog nooit gedaan ivm een rotte bleutooth dongel maar ja nu die van logitech doet het super dus zal het eens bekijken als ik thuis ben.
En je hebt als het goed is nokia pc suite erbij gekregen. als je dan je telefoon nummers wilt opslaan kan je er een backup van maken, en ook eventueel alle gegevens bewerken op de pc en dan zo hup in je adressenboek enzo pleuren van je telefoon.
Zelf nog nooit gedaan ivm een rotte bleutooth dongel maar ja nu die van logitech doet het super dus zal het eens bekijken als ik thuis ben.
DSmarty wrote:Ik gebruik gewoon de Nokia tool om spul te exporteren en importeren.
Heb zelf bijna hetzelfde toestel,6230i.
Maar mij gaat het erom hoe ik al mijn telefoonnummers van mijn telfoon in mijn carkit zet, volgens de handleiding zou dit in mijn telefoon handleiding staan, maar kan het niet vinden