Ik ben er zelf het hele weekend

Gelukkig wel, omdat het weer niet zo best is ga ik niet naar de HCCGBCHEATER wrote:Das kut..racoon wrote:Ik had gisteren een reistijd van 7 uur en normaal 2 uurGBCHEATER wrote:Ik ben gister geweest... Kom je blij op het station om pak en beet vijf uur...
Zit je om half 11 moe op de bank thuis, de reistijd is toch maar anderhalf uur normaal
Maar we zijn weer thuis
Wij zaten net (damn, wat was ik moe van dat gedouw @ XboX 360 stand) en zagen je in de verte opstaan, ik riep nog half zo iischots, maar door die tering herrie kwam dat niet echt over denk ikiisschots wrote:Ik heb er ook zowat de hele dag gezetenJJapie wrote:Wij zaten daar ook, hebben Floppus nog gespot die druk bezig was met met één of ander artikeliisschots wrote:/me zit er op dit moment
Dankbaar gebruikmaken van het wifi van de tweakdsl stand![]()
Was erg gezellig, wrom niet even wezen praten?
Lees het nog eens na, en ga dan eens bij je na hoe de actie in elkaar zit. Volgens mij is het alleen maar positieve reclame voor logitech. Bovendien lijkt het mij niet logisch dat de mensen van logitech de folders die op de stands lagen laten liggen, als ze niet bij logitech hoorden.Morpheus wrote:
ook waren er nog mensen die protesteerden tegen de nieuwe Logitecht Muis en Toetsenbord! de G-Serie http://www.ditnooitmeer.nl is hun web adres! vind het persoonlijk een super loze actie maar het viel wel erg op dus daarom vermeld ik het hier maar
Nou, hij staat online hoorJJapie wrote:Wij zaten daar ook, hebben Floppus nog gespot die druk bezig was met met één of ander artikeliisschots wrote:/me zit er op dit moment
Dankbaar gebruikmaken van het wifi van de tweakdsl stand
Dsmarty is prutsor,.. Hij heeft van Hanky verloren, terwijl hij pijlen op de dubbel had!! :YDSmarty wrote:Wij zijn er inmiddels ook
HCC is dit jaar weer vrij saai, weinig nieuwe zaken en zeker geen nieuwe ontwikkelingen.