OScommerce
OScommerce
Wie is er goed in PHP en kan me helpen met OsCommerce te installeren / cq instellen op de nieuwe webserver van Dsmarty?
na 2 volle dagen flink stoeien komt er schot in > http://majapro.bvdserver.com/PCarts/
ik heb ook lopen stoeien met dat castlekart, maar dan komt de index.php niet in beeld (na install enzo te hebben doorlopen en admin instellingen). Alsof ik dan nog in Plesk een module php moet installerenJayBro wrote:ik kan helpen... vraag maar raak
Een aantal bestanden worden geskipped met uploaden oa .htaccess enzo.
wanneer ik de osCommerce uit de application pack installeer werkt het wel maar dan loopt castlekart en de originele osCommerce door elkaar heen.
castlekart en/of CRE loaded zijn veel mooier dan de originele
je kunt prachtige OsCommerce themes kopen, die dan natuurlijk ook op castlekart en creloaded werken... en je kan ook zelf themes maken natuurlijk, dat is wel het beste denk ik...Majapro wrote:ik heb ook lopen stoeien met dat castlekart, maar dan komt de index.php niet in beeld (na install enzo te hebben doorlopen en admin instellingen). Alsof ik dan nog in Plesk een module php moet installerenJayBro wrote:ik kan helpen... vraag maar raak
Een aantal bestanden worden geskipped met uploaden oa .htaccess enzo.
wanneer ik de osCommerce uit de application pack installeer werkt het wel maar dan loopt castlekart en de originele osCommerce door elkaar heen.
castlekart en/of CRE loaded zijn veel mooier dan de originele
Als je goed kijkt naar de datum van deze post dan zul je zien dat het om de ' oude' nieuwe server ging afgelopen zomer.DSmarty wrote:Ey Jim,
Ik heb speciaal dat application pack hiervoor gekocht!
Als je kijkt onder application vault kan je osCommerce "laten" installeren door plesk!
De server waarop Oscom niet wou draaien omdat het een ' bagger' pakket zou zijn......
Maar mooi dat het nu wel werkt maar helaas heb ik er weinig meer aan omdat ik eind deze maand naar Aus vertrek. Maar evenzo goed Bedankt for the effort.
ja, eens, en dat er zoveel shops-software op is gebaseerd, is ook raar, maar probeer maar eens een goede gratis shop te vinden met dezelfde mogelijkheden... mijn zoektocht heeft niets opgeleverd...iisschots wrote:Daar ben ik het helemaal mee eensDSmarty wrote:OSCommerce IS nog steeds een baggerpakket, laat daar geen twijfel over bestaan, die code is een grote teringzooi, dat het werkt is bijna een wonder.