Dit zijn de afspraken die we onderling gemaakt hebben. Dus doen we dat wat dat leek ons het leukste toeLibido78 wrote:geen 1 M flush?
wtf is dat nou :S
dan spaar ikz elf door tot de 1 M

NOG EVEN OM HET VOOR IEDEREEN DUIDELIJK TE MAKEN.madman wrote:Dat wordt nu dus sowieso 2e: er staat al 425 klaar en we hebben nog 2 weken...
Een week telt 7 dagen collega.madman wrote:Ik had idd ook begrepen dat we elke een dag een flush zouden doen..5 teams = 5 dagen...iisschots wrote:Het volgende idee is ontstaan. We gaan ongeveer 2 maand sparen met 5 teams (ircow, NC, TCF, DB en wij) en gaan daarna zorgen dat DPC een week lang op nummer 1 staat, boven de russen.
Dit is binnen de organisatie tussen de verschillende teams unaniem besloten. En aangezien niemand buiten mij de behoefte had om daarbij te zitten ben ik de enige geweest van BVD die daar wat over gezegd heeft.Libido78 wrote:hebben we daar over gestemd?
ik flush pas weer na deze periode dan...spaar ik wel voor me eigen MF
Idd er is niet gestemd. Niet dat ik dit erg vind. Ik vind het initiatief een goed iets.iisschots wrote:Dit is binnen de organisatie tussen de verschillende teams unaniem besloten. En aangezien niemand buiten mij de behoefte had om daarbij te zitten ben ik de enige geweest van BVD die daar wat over gezegd heeft.Libido78 wrote:hebben we daar over gestemd?
ik flush pas weer na deze periode dan...spaar ik wel voor me eigen MF
We kunnen nu wel moeilijk gaan doen achteraf enzo, het is lang van te voren duidelijk geweest. Als het je niet bevalt doe je idd maar wat voor jezelf.
Zal nog eens wat leuks bedenken met andere teams, krijg alleen maar gezeik mee. Binnen DPC al het geval, had niet verwacht dat dat binnen BVD ook zo was. Men wil blijkbaar altijd maar op dezelfde "saaie" manier doorgaan.
Ik meende dat er was uitgegaan van een werkweekDSmarty wrote:...
Een week telt 7 dagen collega.
Hier ben ik pertinent tegen, ik wens niet de aanzet tot een hernieuwde megaflush-strijd. De aangave is geweest ~300K per dag voor langere tijd, en zo is deze ook @ d.net in de logs gezet. Dat het dan voor een wat langere periode is, zal me aan m'n anus oxideren, maar ik ga niet akkoord met flushwedstrijden.Maakt het binnen de teams denk ik ook wat leuker: welk team kan de grootste flush doen!