Het grote "afgevoerd uit de stats" topic.
Tja als alleen het Blaster virus al voldoende is had ik mijn halve familie in de ban moeten doen.... Gelukkig ben ik voorbereid op troep van mijn 'vrinden' (trust no-one)....
ff on-topic: Had ik gvd die ex-leden al in de stats ingehaald en nu knallen ze omhoog richting de top 10. Leuk hoor
Kan er niet een aparte geflushed worden op een proxie voor ex-leden? Ze gaan wel erg hard in de stats. Als ik mij bij de ex-leden aansluit maak ik nog een kans op de top 10..... 
ff on-topic: Had ik gvd die ex-leden al in de stats ingehaald en nu knallen ze omhoog richting de top 10. Leuk hoor

I put my faith in god and my trust in you
Now there's nothing more fucked up I could do
Now there's nothing more fucked up I could do
Hij deed het expressOban wrote:Tja als alleen het Blaster virus al voldoende is had ik mijn halve familie in de ban moeten doen.... Gelukkig ben ik voorbereid op troep van mijn 'vrinden' (trust no-one)....
ff on-topic: Had ik gvd die ex-leden al in de stats ingehaald en nu knallen ze omhoog richting de top 10. Leuk hoorKan er niet een aparte geflushed worden op een proxie voor ex-leden? Ze gaan wel erg hard in de stats. Als ik mij bij de ex-leden aansluit maak ik nog een kans op de top 10.....
Hij deed het al bij mij voordat iedereen er last van kreeg
hoi
-
Pssstt..... Ik wil je best helpen daarmee hoor. Verander even in je ini-file dat hij voortaan flushed naar poort 2308.Oban wrote:Als ik mij bij de ex-leden aansluit maak ik nog een kans op de top 10.....
Gegarandeerd dat je over 50 dagen lid bent van ex-leden.
Maarehhh.. tegen niemand vertellen he, anders gaan ze het straks allemaal doen.

[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
I know, but do you?
-
-
Hmmm.... ik ben even aan het nadenken over een bod op hetgeen je reeds geflushed hebt. Kom ik weer mooi op een 3e plaats binnen BVD te staan.Oban wrote:Ik ruik hier een vraag en waar een vraag is, is een markt. Wie biedt?![]()
Na overmaken van het door mij geaccepteerde bod wijzig ik de poort in mijn ini.
(maarehhh.. ook dit blijft tussen ons hé?)
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
I know, but do you?