ach zoveel geld is het toch niet als je hem koopt op afbetaling geef je eerst een pleuro ga er mee terug in de tijd zorg dat je veel geld wint met de toto en betaal hem af (zorg perongeluk voor dat dsmarty nooit geboren word, dan heeft iedereen rust
alleen dan lees ik nooit dit topic koop ik nooit de tele tijd machine kan ik nooit zorgen dat dsmarty niet geboren wordt komt alles toch goed en kan ik hem wel kopen zorgen dat dsmarty niet geboren wordt waardoor ik dit topic niet lees dus zdat dsmarty toch geboren wordt.
Gallier wrote:ach zoveel geld is het toch niet als je hem koopt op afbetaling geef je eerst een pleuro ga er mee terug in de tijd zorg dat je veel geld wint met de toto en betaal hem af (zorg perongeluk voor dat dsmarty nooit geboren word, dan heeft iedereen rust
alleen dan lees ik nooit dit topic koop ik nooit de tele tijd machine kan ik nooit zorgen dat dsmarty niet geboren wordt komt alles toch goed en kan ik hem wel kopen zorgen dat dsmarty niet geboren wordt waardoor ik dit topic niet lees dus zdat dsmarty toch geboren wordt.
conclusie zonder mij is dsmarty nergens
zonder dsmarty was dit forum er nooit en kon je deze post nooit maken.
Zoals i al zei: het ding heeft geen achteruit. Je kunt er alleen mee vooruit in de tijd. Dat noem ik nou naaierij. "Lees eerst de bijsluiter voordat u dit artikel koopt"
Lees ff( nou ja, ff ) het artikel dat erbij hoort.