Nieuwe Plesk omgeving (PHP5) beschikbaar
telefoontje ging goed ^^
begreep dat je mij terug zou bellen, maar zit nu te denken dat jij misschien dacht dat ik jou terug zou bellen
heb nieuw subdomein aangemaakt, nieuwe site geinstalleerd, nieuwe database aangemaakt...en zelfde fout...
waar ik ook zoek op internet op fout 403 (leuk zo'n general foutmelding zonder info), ik kom elke keer uit op "directory listings = OFF". Ik heb geen toegang tot het schrijven in welk bestand dan ook...ook al staat de CHMOD op 777. (complete access)
dit sinds een week...daarvoor nooit problemen gehad en ook niets aangepast in eigen rechten o.i.d.
begreep dat je mij terug zou bellen, maar zit nu te denken dat jij misschien dacht dat ik jou terug zou bellen
heb nieuw subdomein aangemaakt, nieuwe site geinstalleerd, nieuwe database aangemaakt...en zelfde fout...
waar ik ook zoek op internet op fout 403 (leuk zo'n general foutmelding zonder info), ik kom elke keer uit op "directory listings = OFF". Ik heb geen toegang tot het schrijven in welk bestand dan ook...ook al staat de CHMOD op 777. (complete access)
dit sinds een week...daarvoor nooit problemen gehad en ook niets aangepast in eigen rechten o.i.d.
Namasté
-
Geld dat ook voor mn wordpress meuk?DSmarty wrote:Ik ga vandaag/morgen bezig met installatie die niet gehardened is.
Daarna hoort dit opgelost te zijn.
Blijkbaar is hardening toch een stap te ver voor de meeste php-meuk... (maw ze zijn slecht geschreven)
Ik zit nu de code door te spitten, maar ik kan niet echt het probleem vinden...
Okdan, een dagje lukt welDSmarty wrote:Dan moet je helaas even een dagje extra wachten tot ik een nieuw geinstalleerde, ongehardende omgeving klaar heb.
Daar ben ik al mee bezig. Alle bestaande accounts op de nieuwe omgeving zet ik over.
Kun je ff doorgeven als je ze overzet morgen? Dan stop ik ff met developpen op dat moment
op de nieuwe omgeving een
dit is nu sinds 2 weken, wat zo denk ik bij me zelf, zie ik over het hoofd?
Code: Select all
You don't have permission to access /sendorder4.php on this server.
De mail volgt nog, ik ga straks account aanpassen.
En ja, je zult helaas even DNS moeten aanpassen.
Excuus voor het ongemak, het tussenstapje met hardening is helaas een niet geslaagd project.... (Wat overigens niet aan de hardening ligt, helaas is mijn conclusie dat de meeste webapps gewoon niet al te veilig zijn)
En ja, je zult helaas even DNS moeten aanpassen.
Excuus voor het ongemak, het tussenstapje met hardening is helaas een niet geslaagd project.... (Wat overigens niet aan de hardening ligt, helaas is mijn conclusie dat de meeste webapps gewoon niet al te veilig zijn)