Give me some advice please.
Give me some advice please.
Hoe overtuig je je vriendin dat een lan party leuk is om naar toe te gaan, a. met allemaal ondebekende mensen en b. alleen maar pc nerds
.

cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
Je kan natuurlijk er ook iets tegeover zetten zegmaar... uhm... is er niet iets waar jij (zogenaamd) niet zo veel zin in heb, maar zij graag samen naar toe / doen wil? Soort van dealtje maken zegmaar...
Lukt dat niet, dan kan je natuurlijk dit natuurlijk ook met terugwerkende kracht doen... zoeits van: nou, laatst hoorde je mij ook niet zeuren toen je "daar" (noem iets) heen wou en ik daar eigenlijk geen zin in had...
Of slijmen... zo van.. ik heb ze allemaal beloofd mijn beeldschone en sexy babe mee te nemen... je zou ze toch niet teleur willen stellen?
*grinnik*
Ik ben bang dat de meeste andere oplossingen mogelijk geld kosten (zoals d'r beloven mee uit eten te nemen naar een luxe restaurant, of een stukkie winkelen - lingery ofzo) ... maargoed, dat kan altijd een laatste redmiddel zijn nietwaar?
Lukt dat niet, dan kan je natuurlijk dit natuurlijk ook met terugwerkende kracht doen... zoeits van: nou, laatst hoorde je mij ook niet zeuren toen je "daar" (noem iets) heen wou en ik daar eigenlijk geen zin in had...
Of slijmen... zo van.. ik heb ze allemaal beloofd mijn beeldschone en sexy babe mee te nemen... je zou ze toch niet teleur willen stellen?

Ik ben bang dat de meeste andere oplossingen mogelijk geld kosten (zoals d'r beloven mee uit eten te nemen naar een luxe restaurant, of een stukkie winkelen - lingery ofzo) ... maargoed, dat kan altijd een laatste redmiddel zijn nietwaar?

I'm just impersonating me...
Vrouwen gaan niet naar huishoudt beursen. We leven wel in een tijd dat vrouwen geemancipeerd zijn. Mannen gaan naar huisboudtbeursen en computer beursen. Wie speelt nou niet graag met de laatste elektronica. Mannen werken steeds harder. Te hard als je het mij vraagt. Verder, ik probeer gewoon mijn best.
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL