Gratz iedereen and keep up the good work

Da's met name omdat er op dit moment veel overleg is binnen de DPC jojo's; die hebben hier een hidden forum, waardoor je ze wel online ziet, maar geen posts van ze terugvindtseiko wrote:maaar ja het viel me ook op dat de laatste paar dagen veel andere mensen op ons forumpjuh kwamen kieken... funcracker ofzo en energy zelf,
En waarom krijg jij je proxy systeem niet aan de praat dan? Ds en ik draaien allebij stats+proxy's onder linux. Dus ik zou niet weten waarom dat bij jou niet zou kunnen!?!Webkabouter wrote:mijn subteam valt uit elkaar omdat ik he proxy systeem niet aan de praat krijg in lnux. En ja zonderstats is er natuurlijk NIET veel aan.
sorry maar der zijn een aantal dingen die ik nog niet helemala onder de knie heb in linux en dat wil ik eerst ff fixen voor dat ik die proxy's goed krijgHitmanWVU wrote:wazig hoor in dat topic over je proxy werd je duidelijk uitgelegd hoe je die proxy aan de gang moest krijgen.
Kwestie van uitvoeren
Wat is dat dan? Waarschijnlijk kunnen we je er wel mee verder helpen: open anders ff in helpdesk een draatje!Webkabouter wrote:sorry maar der zijn een aantal dingen die ik nog niet helemala onder de knie heb in linux en dat wil ik eerst ff fixen voor dat ik die proxy's goed krijgHitmanWVU wrote:wazig hoor in dat topic over je proxy werd je duidelijk uitgelegd hoe je die proxy aan de gang moest krijgen.
Kwestie van uitvoeren