Van wie is dit IP-adres ? (Deel 36002)
Re: Van wie is dit IP-adres ? (Deel 36002)
213.46.54.37 hoort ook bij mij, kan dit aangepast worden.
Volgens mij had ik het al een paar keer aangegeven, maar jij wisselt zo vaak van IP dat ik niet bij iedere wisseling dat ga aanpassen. Ik verzamel er eerst een paar en pas ze dan allemaal tegelijk aan.
Serieus, zou je niet eens kijken naar een fatsoenlijk ISP die gewoon met (bijna) vaste IP's werkt? Of gewoon zorgen dat je modem 24/7 aan blijft, dat helpt vaak ook al...
Serieus, zou je niet eens kijken naar een fatsoenlijk ISP die gewoon met (bijna) vaste IP's werkt? Of gewoon zorgen dat je modem 24/7 aan blijft, dat helpt vaak ook al...
madman wrote:Volgens mij had ik het al een paar keer aangegeven, maar jij wisselt zo vaak van IP dat ik niet bij iedere wisseling dat ga aanpassen. Ik verzamel er eerst een paar en pas ze dan allemaal tegelijk aan.
Mijn upc modem staat altijd aan, maar als ik de pc uitzet en weer aanzet heb ik een ander ip.