Hier heb ik hem vandaan. Het is een eigen aangepaste versie (niet door mij ) en draait momenteel nog alleen op Mysql, maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn te veranderen. Ik heb problemen om de ondersteuning voor Mysql in te bouwen in Active Perl eigenlijk
DSmarty wrote:Roflol, is er ook een bijbehorende site voor die ppstats versie
Stats zijn precies hetzelfde, wat dat betreft is het geen verschil.
Maar het levert natuurlijk wel een perfomance winst op he, omdat je niet elke keer meer je logs hoeft te parsen. Wat ik van plan ben is het gewoon op onze website in asp te gaan verwerken, zodat we alle subteam stats niet her en der verspreid staan.
DSmarty wrote:Overigens zijn wij (lees: Madman) bezig met eigen phpstats..
Is in redelijk gevorderd stadium al. (alleen wel voor postgres geschreven)
Aaaah en wordt die ook open source dan?
Edit:
Dit heb ik gepost bij ons op het forum
Ik was even bezig met de ppstats en het draait nu allemaal bij me, wat betreft geen problemen.
Maar ik kwam ook versie 8.1 tegen.
Deze heeft de mogelijkheid om ipv html te laten uitpoepen het in een database te laten zetten (Mysql) dus.
Nu is dit ideaal voor ons, wat ik dus in gedachten had, is dat het script alles in de burnincows database propt, waarna ik het dus heel eenvoudig kan uitlezen op burnincows.nl
Je voorkomt hierma dat je naar 10 adressen moet voor alles subteam stats en dergelijke. En natuurlijk komt het de snelheid te goede.
Definieer jij dan 'realtime' eens.
Wat ik gezien heb bij Madman is realtime genoeg. Je flushed en nog geen 2 tellen later staat 't in de stats. OK, 't duurt wel *ruim* 0,4 sec voordat de pagina is opgebouwd....
nou ja kijk realtime is dat je ziet wat er op dat moment de score is.. maar eigenlijk is het hetzelfde als wanneer je dat doet met een geplande taak maar dan op het moment dat jij dat wil.. (ja ik weet het wazig slaat ook nergens op mara mijn hele dag vandaag slaat nergens op )