Felicitatiedraadje voor Whocares
Re: een felicitatie draadje ... whocares?!
Nou, 't is toch wel aangenaam als er mensen zijn die je nog feliciteren al doen de meesten dat toch wel zo rond mijn verjaardag.DaFDu wrote:Je zou toch denken dat iemand met zulk een nickname niet echt op een felicitatie draadje zit te wachten... toch?
ehm, nee, vorige week roestte het nog niet. Deze week nog niet gechecked...Dat wil zeggen... als "whocares" gelijk is aan "boeie!" of "t zou me an me reed roesten" ...
Rasechte hollander van de Veluwe.Zeker als whocares van aziatische afkomst is en de naam Who deze persoon eigen is...
Wel graag m'n volledige naam, dus 'whocares' en *GEEN* afkortingen. Heb een hekel aan als ik WC wordt genoemd.Nu ken ik "Who(cares)" natuurlijk niet... en moet dus voorzichtig zijn met wat ik tiep...
*Moooh!**loei*
... beter laat dan nooit ... nietwaar?Libido78 wrote:Dafdu heeft er een handje van om oude draadjes omhoog te schoppen :S
... elke dag zou je verjaardag moeten zijn ...

Tenminste... je zou eigenlijk van elke dag een feesje moeten maken... leef je leven als of het je allerlaatste dag is... je weet tenslotte maar nooit nietwaar?
Maargoed... ik ben over het algemeen maar 1 dag in de week online om te mailen en te posten. Daarom ben ik nog wel eens wat aan de late kant zegmaar... gelukkig staat deze pc langer aan dan dat ik er achter zit (is de bak van m'n schoonma en mijn vrouw's broertje en zusje, die alle drie er vaker achter zitten... Er komen daardoor meer blokjes binnen op de Floppes & Brede P server dan dat ik mail en post (gelukkig maar) ... thuis heb ik geen internet door 't ontbreken van kabel tv (heb sataliet) en de telefoonlijn thuis is een stukje oost-europees museum werk ...
maargoed...
I'm just impersonating me...
Re: een felicitatie draadje ... whocares?!
Een rasechte Hollander van de veluwe... hmmm... je zou me broer kunnen wezen... toch denk ik dat ik nog meer een rasechte Hollander ben dan jij, tenzij ook jou achternaam Hollander is!WhoCares wrote:
Rasechte hollander van de Veluwe.
Wel graag m'n volledige naam, dus 'whocares' en *GEEN* afkortingen. Heb een hekel aan als ik WC wordt genoemd.

WC ... tsja... bijna een inkoppertje, maar ik zal niet langer over je nickname zeiken

En wat is tenslotte DaFDu nou, nietwaar? Daffy Duck, Da Flying Dutchman ... whatever ... Whocares ... not!

Genoeg geloei ...
Tijd om weer wat Bulgaarse koeien te exporteren ...
DaFDu & BG Oxport signing off....
I'm just impersonating me...