Voor die tijd heeft hij 3 maanden geen blauw scherm gehad.
specs: p4 2.53ghz 533 mhz fsb met volcano 7+ 600 RPM cpu fan Thermaltake
mobo asus p4pe
2x512mb ddr pc2700
120gb hd
suggesties?
Nouja met 12 fans erin....Webkabouter wrote:cpu temp 15~25 graden? sorry maar dat kan dus niet .of hij moet wel een hele lage kamer temperatuur hebben. lijkt me dat dat progje een foutje maakt oid..
Misschien waaide zijn haar voor zijn ogen en leek zijn scherm daardoor alleen maar blauw.blimmel wrote:Misschien steeg hij op en gaf hij een blue screen toen hij tegen het plafond knalde....
alsof fans de lucht kouder kunnen maken dan kamertemperatuur... al zet je er 10000 fans in, het wordt echt niet koeler dan de kamertemperatuur, dat kan alleen als je met iets anders koelt dan lucht op kamertemperatuur: danwel, een airco, waterkoeling (het water is immers onder kamertemperatuur), het hele zooitje in de diepvries zetErik de Noorman wrote:Nouja met 12 fans erin....Webkabouter wrote:cpu temp 15~25 graden? sorry maar dat kan dus niet .of hij moet wel een hele lage kamer temperatuur hebben. lijkt me dat dat progje een foutje maakt oid..
Ik vraag me wel af hoe groot ie kast wel niet is en vooral die voeding om 12 van die dingen aan te sturen.