ze geven over 3 of 4 weken pas de reden door aan mensen die gedoneerd hebben.. en de rest krijgt het nooit te weten..
scheiße
donkeynl stopt ermee definitief
donkeynl stopt ermee definitief
[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
(aan jjapie .. nee ik heb niet gedoneerd.. gelukkig maar anders zou ik me genaaid voelen)seiko wrote:waarschijnlijk niet genoeg gedoneerd... maar emule blijft toch nog... dus downen blijf juh doen of zie ik het nu verkeerd???
Ja ik blijf wel downen, maar natuurlijk minder. Het principe van zo'n site is het verzamelen van gegevens over releasjes. Zo hoef je niet emule af te banjeren in de hoop dat je iets ongecontroleerds gaat downen.
Nu donkeynl wegvalt zal sharereactor weer een toestroom krijgen en die gaat al zo traag en kampt al lang met capaciteitsproblemen.
FTD heb ik gisteren gesteund met 25 euro.. Ze hebben van al hun steun al 2 servers kunnen betalen en nog groeit hun bekendheid exponentieel.
Daar krijg je weer sneller downtijden van. En recent is er al een member opgepakt. Er werd een inval bij hem gedaan. (Zie andere topic)

[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
Hachy wrote:[qoute] Daar krijg je weer sneller downtijden van
Lol, is de boel dan nog sneller down ? hehe

/edit: Maar wel kut dat donkeyNL ermee kapt

dan spam ik overal deze link.. komen ze allemaal hier heen