je hoord er niet meer bijFloppus wrote:Ehm... Dees en ik staan niet op de lijst. We hebben ons niet aangemeld enzo, maar aangezien we er ALTIJD zijn, ging ik er al wel vanuit dat we meegerekend werden

sorry

welcome op dit forum.Floppus wrote:Ehm... Dees en ik staan niet op de lijst. We hebben ons niet aangemeld enzo, maar aangezien we er ALTIJD zijn, ging ik er al wel vanuit dat we meegerekend werden
Libido78 wrote:welcome op dit forum.Floppus wrote:Ehm... Dees en ik staan niet op de lijst. We hebben ons niet aangemeld enzo, maar aangezien we er ALTIJD zijn, ging ik er al wel vanuit dat we meegerekend werden
zie hier over hoe je een koetje kan draaien en ons te steunen
Mensen als Punkass is altijd al geen probleem geweest omdat hij niet alleen eerder is geweest maar ook een Flusher is. Maar nu 2 weken voor het begin van de LAN zit ik nog maar op 35 man waarbij een klein aantal niet zeker is. due er is nog wel plek vrij.SnippeS wrote:GALLIER: is het goed als mijn maat ook weer meekomt?? Punkass?? flushed voor cc. en is al 2 x eerder geweest
daar lette ik niet eens op.. ik vroeg me alleen af of ie het adres kon gevenmadman wrote:Jij bent zo te zien ook niet zo'n held met kaartlezen, wat het rode vlaggetje staat duidelijk bij de Kweekwegseiko wrote:Kan je misschien het adres ook geven.. want me moeder is niet zo een goede kaartleester dus dan maak ik ff een route planner voor der...
alvast bedankt
zekers we hebben er nog wel plek over een man of 6/7 van bvd south kunnen we nog wel herbergen.iisschots wrote:Zal ik anders ook op het South forum hier melding van maken?Misschien dat daar nog een aantal van mee willen. Heb ik in eerste instantie niet gedaan omdat de meesten hier geen lid zijn.
Zo'n wit beestje, een klein uitgevallen rups is toch een maad met een d? Ah dan is het toch echt maad[BVD]Webgnome wrote:maad is toch met een T?