Lan Party 2 en 3 oktober
Lan Party 2 en 3 oktober
De volgende TeamBVD Lanparty gaat door en wordt gehouden op 2 en 3 oktober. Ook deze lanparty wordt in een schoolgebouw in Epe gehouden.
//edit ja het is de hammershoek maar je hoeft dat niet groot te verkondigen in epe, het is nl. een besloten LAN//
Graag wil ik van iedereen zien dat hij/zij zich hier aanmeld. Nog liever zie ik dat mensen zich naast het repleyen op deze post de kosten a 10,- al van te voren op mijn rekening storten
Giro 6623689 vergeet je nickname niet!
Wat heeft men nodig voor deze lan;
Tijd (dus zorg dat je vrij bent)
slaapspullen (er is een slaapzaaltje aanwezig)
Alle computerspullen
Extra baterijen voor je draadloze muis.
Eten en dergelijke. Hoe de avondmaaltijd wordt geregeld (als we het al regelen)
Eeen goede lekker lange netwerkkabel
Een koptelefoon, boxen zijn zoals altijd verboden!!
De lijst met aanmeldingen is:
Whocares (bet.)
Hemz
Iisschots (bet)
Majapro (bet)
Webgnome
Dafdu
SourseTreb
Dsmarty
Snippes (bet)
Gallier
Hitman (bet)
Seiko (bet)
Kingnoob (betaald)
mischabuys (bet)
Outlaw
Hobbes
Iwab (bet)
DJConcept (Fraggle)
Squizle (fraggle)
Jojo (alleen zaterdag)
Libido
Tigertje
Neo (Fraggle)(bet)
DikkieDik (Fraggle)(bet)
Mr. A
Expo3999 (bet)
Venomous (bet)
Skullbv (bet)
Floppus (bet)
Dees (bet)
WhiteCat (Fraggle) (bet)
morpheus (bet)
Kabouter
Xenum
Z-rex (bet)
Goof
Marshal
sebastiaan (?)
remsie
freykling(bet)
killerbee(bet)
mike
Punkass
2pac
//edit ja het is de hammershoek maar je hoeft dat niet groot te verkondigen in epe, het is nl. een besloten LAN//
Graag wil ik van iedereen zien dat hij/zij zich hier aanmeld. Nog liever zie ik dat mensen zich naast het repleyen op deze post de kosten a 10,- al van te voren op mijn rekening storten
Giro 6623689 vergeet je nickname niet!
Wat heeft men nodig voor deze lan;
Tijd (dus zorg dat je vrij bent)
slaapspullen (er is een slaapzaaltje aanwezig)
Alle computerspullen
Extra baterijen voor je draadloze muis.
Eten en dergelijke. Hoe de avondmaaltijd wordt geregeld (als we het al regelen)
Eeen goede lekker lange netwerkkabel
Een koptelefoon, boxen zijn zoals altijd verboden!!
De lijst met aanmeldingen is:
Whocares (bet.)
Hemz
Iisschots (bet)
Majapro (bet)
Webgnome
Dafdu
SourseTreb
Dsmarty
Snippes (bet)
Gallier
Hitman (bet)
Seiko (bet)
Kingnoob (betaald)
mischabuys (bet)
Outlaw
Hobbes
Iwab (bet)
DJConcept (Fraggle)
Squizle (fraggle)
Jojo (alleen zaterdag)
Libido
Tigertje
Neo (Fraggle)(bet)
DikkieDik (Fraggle)(bet)
Mr. A
Expo3999 (bet)
Venomous (bet)
Skullbv (bet)
Floppus (bet)
Dees (bet)
WhiteCat (Fraggle) (bet)
morpheus (bet)
Kabouter
Xenum
Z-rex (bet)
Goof
Marshal
sebastiaan (?)
remsie
freykling(bet)
killerbee(bet)
mike
Punkass
2pac
Last edited by Gallier on 29 Sep 2004, 21:29, edited 15 times in total.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
-
Ik kom!
Epe, lekker dichtbij voor mij
Tijd: ok!
Slaapspullen: geregeld
Alle computerspullen: hier heb ik een klein probleempje... nuja, klein... ik kom natuurlijk naar NL zonder mijn PC. Dus... als er iemand nog een machine extra heeft waar in iedergeval redelijk op te gamen valt, dan heb ik ook nog iets te doen
Batterijen: ik heb een zaad maar geen draadloze muis... ik neem wel me eigen muisje mee vanuit BG ... dat voelt net iets lekkerder
Eten enzo: Over het eten gesproken, zal het weer nog goed genoeg zijn om te BBQ-en? Ik weet vanuit BG namelijk niet hoe het weer zich in NL houdt?
----
Ik zal m'n mp3 collectie menemen vanuit BG. Ik heb voornamelijk veel Ska en Jazz ...
Voor die genen die komen gaan, heb ik een vraagje ... ik wil namelijk mijn NL muziek collectie uitbreiden voor ik weer terug ga naar NL. Ik ben NIET geinterreseerd in Frans Bauer spul enzo ... Wel in:
Ska:
Mark Foggo, Mr. Review, the Rotterdam Ska-Jazz Foundation, RoughSteppaz ... e.a. - als je op de link page van onze band page kijkt, dan zie je nog meer NL skabands: http://www.dafdu.net/pizza/
Jazz:
New Cool Collective, Benjamin Hermans, Chris Hinze Experience, Jesse van Ruller, etc..
Pop-spul:
De Dijk, Blof, Acda & de Munnik ... dat soort spul...
Ohw... en wat ik ook erg cool zou vinden is Youp v.h. Hek, Freek de Jonge, etc..etc..
Epe, lekker dichtbij voor mij

Tijd: ok!
Slaapspullen: geregeld
Alle computerspullen: hier heb ik een klein probleempje... nuja, klein... ik kom natuurlijk naar NL zonder mijn PC. Dus... als er iemand nog een machine extra heeft waar in iedergeval redelijk op te gamen valt, dan heb ik ook nog iets te doen

Batterijen: ik heb een zaad maar geen draadloze muis... ik neem wel me eigen muisje mee vanuit BG ... dat voelt net iets lekkerder

Eten enzo: Over het eten gesproken, zal het weer nog goed genoeg zijn om te BBQ-en? Ik weet vanuit BG namelijk niet hoe het weer zich in NL houdt?

----
Ik zal m'n mp3 collectie menemen vanuit BG. Ik heb voornamelijk veel Ska en Jazz ...
Voor die genen die komen gaan, heb ik een vraagje ... ik wil namelijk mijn NL muziek collectie uitbreiden voor ik weer terug ga naar NL. Ik ben NIET geinterreseerd in Frans Bauer spul enzo ... Wel in:
Ska:
Mark Foggo, Mr. Review, the Rotterdam Ska-Jazz Foundation, RoughSteppaz ... e.a. - als je op de link page van onze band page kijkt, dan zie je nog meer NL skabands: http://www.dafdu.net/pizza/
Jazz:
New Cool Collective, Benjamin Hermans, Chris Hinze Experience, Jesse van Ruller, etc..
Pop-spul:
Ohw... en wat ik ook erg cool zou vinden is Youp v.h. Hek, Freek de Jonge, etc..etc..
I'm just impersonating me...
@ dafdu zet effe neer wat je precies nodig hebt er zijn wel wat dingen te regelen.
@ iedereen geld kanje storten op Giro 6623689
op naam van Johan Scheepers
saffierstraat 6 9743 LH groningen
als je niet van te voren betaald is dat geen groot probleem, heb alleen graag zoveel mogelijk van te voren zodat ik niet weer iedereen moet vragen om te betalen.
@ iedereen geld kanje storten op Giro 6623689
op naam van Johan Scheepers
saffierstraat 6 9743 LH groningen
als je niet van te voren betaald is dat geen groot probleem, heb alleen graag zoveel mogelijk van te voren zodat ik niet weer iedereen moet vragen om te betalen.
Wat pc spullen betreft alles behalve een muisGallier wrote:@ dafdu zet effe neer wat je precies nodig hebt er zijn wel wat dingen te regelen

Voor de rest lukt 't wel

I'm just impersonating me...
volgens mij heb ik nu wel alle cd's van acda en van blof dus dat is geen prbleem.. ik zal kijken of ik ook wat jazzz en ska kan regelenDaFDu wrote:Ik kom!
*knip*
Ska:
*knip*
Jazz:
*knip*
Pop-spul:

En owja jongens ik kom ook

Maar 1 ding ik ga kijken of dwaas misschien wilt.. kan ik met hem meerijden maar anders ben ik afhankelijk vaniemand anders

Ik hoop dat ik alle dagen kan

Owja hoeveel man is het max ???
en worden ook mensen van fraggle.nl weer toegelaten ???
Fraggles worden ook weer toegelaten om het max te krijgen, (zal wel rond de 40 man liggen) van het weekend ga ik er voor het eerst zelf langs en ga ik kijken wat het maximun is. Natuurlijk hebben BVD leden voorrang. Ik sluit de aanmelding op Fraggle zodra we enigzins in de buurt van het maximum komen.
Last edited by Gallier on 08 Sep 2004, 11:22, edited 1 time in total.
-
ik heb nu zlef een NOOD comp dat is een Intel Seleron 400.
Daar heb ik nu windoes XP op draaien whaha
Maar ik speel CoD op de comp van me ouders en die mag ik nie meeneme
Aant eind van oktober heb ik me eigen comp en vanaf dan kank komen
En wie weet bedenken mijn ouders zich nog... ik hoop het
Daar heb ik nu windoes XP op draaien whaha

Maar ik speel CoD op de comp van me ouders en die mag ik nie meeneme

Aant eind van oktober heb ik me eigen comp en vanaf dan kank komen

En wie weet bedenken mijn ouders zich nog... ik hoop het
Check http://www.fotoserver.nl