Aldi Digitale dvd home-cinema systeem
-
Aldi Digitale dvd home-cinema systeem
Mijn ouders die hebben dus dit dvd systeempie en boksen gezien en ik ben wel is benieuwt is dit nou wel zo goed ? Hij staat in het nieuwste aldi krantje van 27 nov 03 en kost 199 euro. Alvast bedankt voor jullie reacties 

dit is 'm:

Digitale DVD home-cinema systeem
hij zou wel mooi staan bij deze:

LCD-TV TFT 30 inch van 2199.-
hij is in Duitsland ook in de aanbieding maar dan 200,- goedkoper (de tv dus)
Digitale DVD home-cinema systeem
hij zou wel mooi staan bij deze:
LCD-TV TFT 30 inch van 2199.-

hij is in Duitsland ook in de aanbieding maar dan 200,- goedkoper (de tv dus)

-
kijk hier maar es ff 

Een vriend van mij had laatst zo'n DVD-speler van de Aldi gekocht. De helft van de DVD's lag het geluid een halve seconde achter op het beeld, erg irritant. En nee, het lag niet aan de DVD's, want bij mij deden ze het uitstekend.
Ik geef altijd liever wat meer uit, en dat ik dan ook iets goeds heb. Een geluidssetje moet je naar mijn mening ook altijd gehoord hebben, want er zit veel verschil tussen, en dat is echt niet zomaar af te lezen aan het vermogen van de versterker ofzo. Zo vind ik bijvoorbeeld de Sony-setjes zwaar bagger klinken...
Ik geef altijd liever wat meer uit, en dat ik dan ook iets goeds heb. Een geluidssetje moet je naar mijn mening ook altijd gehoord hebben, want er zit veel verschil tussen, en dat is echt niet zomaar af te lezen aan het vermogen van de versterker ofzo. Zo vind ik bijvoorbeeld de Sony-setjes zwaar bagger klinken...
Woei...