Wat heb Jij Gedaan Met Oud en Nieuw ?
Wat heb Jij Gedaan Met Oud en Nieuw ?
Ik was wel benieuwd hoe een ieder zijn Oud en Nieuw heeft gevierd.
Wij zijn naar het Noordzee FM feest gegaan in het Krasnapolski hotel in amsterdam.
Overvloedig veel drank genuttigd maar het feest viel wat tegen.
Voel er erg veel voor om komend Oud en Nieuw zelf iets te organiseren.
Wij zijn naar het Noordzee FM feest gegaan in het Krasnapolski hotel in amsterdam.
Overvloedig veel drank genuttigd maar het feest viel wat tegen.
Voel er erg veel voor om komend Oud en Nieuw zelf iets te organiseren.
Eerst een deel van de familie op bezoek gehad. Oliebollen voeren, TV kijken (kopspikers). Vuurwerk bekeken. Poging gedaan het forum door te bladeren. Gebeld worden door een onverstaanbare combinatie van Hemz, Gallier en consorten. Gefiets naar het Tonnetje( M'n eerste keer!). Tot de ontdekking komen dat het al 4 uur is. Naar huis gefiets. Forum alsnog doorgebladerd. Geslapen.
-
-
-
Als eerste naar oude klasgenoten met de auto (helemaal naar rhede..) toen meegeholpen met koken enzo en voorbreidingen voor de gourment.. toen daarna dus geprobeert om te gourmetten en ondertussen natuurlijk zorgen dat ik niet rijvaardig meer was..
Toen naar het huis van een oude vriend daar nog ff samen met iemand anders 2,5 fles wijn leeg gezo.. dronken. Toen weer aan het bier onder het genot van een de kopspijkers dvd.. toen een lachkick van een uurtje
en toen werd ik ineens op de plee wakker.

Toen naar het huis van een oude vriend daar nog ff samen met iemand anders 2,5 fles wijn leeg gezo.. dronken. Toen weer aan het bier onder het genot van een de kopspijkers dvd.. toen een lachkick van een uurtje

[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Beetje laat
Maargoed..
Na het avondeten naar me dinnetje gegaan, paar pils gedronken tot ong half 11, toen tot 1 uur vuurwerk afsteken en toen naar de stad, tot half 7 lomp lopen zuipen en om half 7 naar de shoarmaboer gegaan, toen naar huis, me bed ingekukeld

Na het avondeten naar me dinnetje gegaan, paar pils gedronken tot ong half 11, toen tot 1 uur vuurwerk afsteken en toen naar de stad, tot half 7 lomp lopen zuipen en om half 7 naar de shoarmaboer gegaan, toen naar huis, me bed ingekukeld

Friends don't let friends buy software!
Ik ben thuis gebleven en heb een man & vrouw of 20 uitgenodigt. Medemuzikanten, vrienden van mij, en wat vriendinnen van m'n vrouw. Veel drank (van bier tot wodka), veel eten (van gebraden konijn tot lekkere versnaperingen en knabels - zelfs een hoeveelheid taai taai popjes hadden de reis vanuit NL overleefd), 'k heb zelf oliebollen gebakken
(die kan je tenslotte alleen in Nederland kopen), wat zwaar in NL niet legaal knalvuurwerk (zware matten enzo)...
... gelukkig was de sneeuw net de dag ervoor gesmolten en regende 't niet...
Natuurlijk werd er ook een traditionele dans ingezet, de "horo", een traditie alhier, je begint binnen te dansen en door de keukendeur eruit en via de terrasdeur weer naar binnen... is een soort oost-europese versie van de in beneden-nederland traditionele dans, waarbij men niet achter elkaar aan host, maar naast elkaar, waarbij een niet al te ingewikkelde danspas je in de sliert meesleurt...
Op de pc een lange playlist met muziek gemaakt, we begonnen om 7 uur (6 uur NL tijd) en hebben doorgefeest tot in de ochtend, toen vertrokken sommigen die met de bus terug naar de stad gingen.
Anderen met de auto waren al wat eerder vertrokken. om 8.10 (7.10 NL tijd) gingen m'n vrouw en ik
om vervolgens om 10.30 (9.30 NL tijd) weer op te staan om een paar slapenblijvers uit te zwaaien. Ontdanks dat ik geen slok alcohol gedronken had, was ik toch behoorlijk brak, maargoed, een geslaagd feesie was 't zekerwel...
Wel...dat was 't min of meer....

Natuurlijk werd er ook een traditionele dans ingezet, de "horo", een traditie alhier, je begint binnen te dansen en door de keukendeur eruit en via de terrasdeur weer naar binnen... is een soort oost-europese versie van de in beneden-nederland traditionele dans, waarbij men niet achter elkaar aan host, maar naast elkaar, waarbij een niet al te ingewikkelde danspas je in de sliert meesleurt...

Op de pc een lange playlist met muziek gemaakt, we begonnen om 7 uur (6 uur NL tijd) en hebben doorgefeest tot in de ochtend, toen vertrokken sommigen die met de bus terug naar de stad gingen.
Anderen met de auto waren al wat eerder vertrokken. om 8.10 (7.10 NL tijd) gingen m'n vrouw en ik

Wel...dat was 't min of meer....
I'm just impersonating me...