uhh wraak actie ??? ,,, Stichting brein nu ook Down

De Chatroom
Post Reply
iWaB

uhh wraak actie ??? ,,, Stichting brein nu ook Down

Post by iWaB »

http://neukia.nl/pivot/entry.php?id=403

AMSTERDAM - Een groep mensen heeft de aanval geopend op de site van Stichting Brein. Dat melden bronnen op internet, waaronder volkomenkut.com. De site van Brein is momenteel niet meer te bereiken.

Reden voor de aanval is de gezamelijke actie van Stichting Brein (Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland) en de FIOD donderdag om de website Ondertitels.nl uit de lucht te halen.

Tot voor kort was het mogelijk daar ondertitels in allerlei talen te downloaden voor onder gekopieerde films. Brein maakte donderdag ook bekend dat er tegen die site strafrechtelijke acties zijn ondernomen.

Eindelijk goed nieuw :*) :*) :*)
SnippeS

Post by SnippeS »

Ja goed zo dat ie maar eeuwig plat mag blijven en er geen andere voor terug komt (ja ik weet t maar ik mag toch wel dromen)
iWaB

Post by iWaB »

dat er mensen bestaan die daar gaan werken 8)7 8)7
Marshal

Post by Marshal »

iWaB wrote:dat er mensen bestaan die daar gaan werken 8)7 8)7
Als je er werkt, weet je zeker dat ze jouw niet pakken :Y)

conclusie: bij brein werken de grootste illegale downloaders })
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
GAEvakYD

Post by GAEvakYD »

Kijk dit is nou een argument om een goede hack uit te voeren.

alle lof voor degene die het gedaan hebben.
expo3999

Post by expo3999 »

Het zijn mensen die wie daar werken beschermen de rijke mensen. (Wat Bescherming Rechten, sodermieter op!!) Ze verdienen genoeg die acteurs en zangers enz. Je ziet maar op TV met die dure auto's. Ze verdienen miljoenen en nog klagen dat wissel programma's hun inkomsten bederven!! Vieze kapitalisten zijn het!!
Laurindra

Post by Laurindra »

Niet alle artiesten verdienen grof geld hoor. Veel artiesten hebben overdag een baan en doen het artiestenvak er 's avonds bij.

De bekende artiesten verdienen over het algemeen grof geld. Gewoon de marktwerking. Ze kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en ze worden veel gevraagd. Tja, dan ga je toch naar diegene die het meeste geld geeft? Zou ik ook doen.
Van die laatste groep share ik ook allerlei zooi. Simpelweg omdat het mij geen schuldgevoel geeft als ik dat spul aanbiedt.

En daar heb je gelijk de reden waarom ik geen Micro$oft licenties koop, maar wel bijvoorbeeld UTGOTY, Diablo2, Diablo2exp (2x zelf), Descent I, II, III en anderen legaal heb gekocht. Microsoft heeft mijn geld absoluut niet nodig. Die gamemakers kunnen mijn sympathie nog wel hebben.
Hachy

Post by Hachy »

Yep, my thought exactly. Suckers van brein om te denken dat hiermee subtitles uitgeroeid worden |:(
http://www.qsit.nl
[BVD]Webgnome

Post by [BVD]Webgnome »

ze worden niet uitgeroeid dat zeer zeker niet maar wel zeer moeilijk beschikaar voor de gewone man die wel eens een filmpje downloade..

Het punt van whocares ben ik het ook mee eens maar niet 100%. Ik neem aan dat je gewoon windows draait... ik vraag me dan af waarom als je toch dat geld er niet voor over hebt draai je dan windows? het houd immers je systeem up and running (nee het is echt niet zo bagger als 99% van de mensen probeert te beweren) en zorgt dat je games etc kunt spelen.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Post Reply