KLIK
Vet om te zien!
Geluidsbarriere
Vraag me af of het echt is..
Voor zover ik weet zou die schokgolf nogal heftig moet zijn (daarom mogen ze ook niet boven land sneller dan het geluid vliegen). Daar is helemaal niet van te zien: iedereen kan blijven staan. Bovendien is die schokgolf nogal luid, en niemand lijkt daar last van te hebben..
Voor zover ik weet zou die schokgolf nogal heftig moet zijn (daarom mogen ze ook niet boven land sneller dan het geluid vliegen). Daar is helemaal niet van te zien: iedereen kan blijven staan. Bovendien is die schokgolf nogal luid, en niemand lijkt daar last van te hebben..
madman wrote:Vraag me af of het echt is..
Voordat ze t voelen is de Jet al weer een paar honderd meter verder en zo lang is t filmpie nie

Maar dat laatste stuk dan, dat hij met de camera mee gaat met het vliegtuig? Op dat zelfde moment kwam ook die schok golf langs: er gebeurde niets..
Maar ik zou er zelf niet graag bij willen zij: vergeet het geluid van de 'boom' niet! Dat zou nogal luid moeten zijn nl.
En wat is dat grijze dan? Onstaat er waterdamp bij zo'n 'socic boom' ??
Maar ik zou er zelf niet graag bij willen zij: vergeet het geluid van de 'boom' niet! Dat zou nogal luid moeten zijn nl.
En wat is dat grijze dan? Onstaat er waterdamp bij zo'n 'socic boom' ??