He beste mensen, ik heb een probleempje. Er zit een fout in rundll32.exe, hierdoor kan ik bijvoorbeeld mijn desktop niet veranderen (niet erg handig dus).
Ik heb echter nog een PC hiero staan en mijn vraag is dan ook: is het slim om het bestand te overriden met de rundll32.exe van de andere PC?
Grootte en datum is hetzelfde
Rundll32.exe
Rundll32.exe
Baby I don't dance; not that I can; got a pistol up my pants
Lijkt me geen kwaad kunnen om dat bestand over te kopieren. Wel even een backupje maken van het oorspronkelijke bestand mocht het helemaal fout lopen.
Maar ik betwijfel of het probleem er mee wordt opgelost. Rundll.exe is een algemeen gebruikt onderdeel waar vele andere onderdelen aanhangen en mee worden opgestart.
Als het om je beeldschermeigenschappen gaat, zou ik ook eens proberen om je videokaart driver opnieuw te installeren.
Ook kun je proberen diverse bestanden te repareren door windows setup er een keer overheen te fietsen.
Maar ik betwijfel of het probleem er mee wordt opgelost. Rundll.exe is een algemeen gebruikt onderdeel waar vele andere onderdelen aanhangen en mee worden opgestart.
Als het om je beeldschermeigenschappen gaat, zou ik ook eens proberen om je videokaart driver opnieuw te installeren.
Ook kun je proberen diverse bestanden te repareren door windows setup er een keer overheen te fietsen.