Jullie ervaringen met Tiscali
Jullie ervaringen met Tiscali
Wie van jullie heeft ervaring met Tiscali c.q. het Tiscali-adsl netwerk?
-
- Posts: 1070
- Joined: 09 Nov 2003, 20:24
-
- Posts: 1070
- Joined: 09 Nov 2003, 20:24
Ik heb de 2.2mbit van hun en heb nergens last van dus van de Helpdesk weet ik niks (binnen 2 jaar van 768kbit naar 2.2mbit gegaan, gratis en voor niks
).
Internet-radio doet het dus _wel_ bij mij.
(bijna)Altijd volledige bandbreedte wat mijn abbo aankan, dus tussen de 240KB/s en 260KB/s.
Nieuwsgroepen zijn inderdaad bagger om spul vandaan te halen, goed voor.... nieuws dus...
Tiscali is voor mij toppie voorlopig aangezien ik toch niks van nieuwsgroepen vandaan haal en geen enkel probleem heb

Internet-radio doet het dus _wel_ bij mij.
(bijna)Altijd volledige bandbreedte wat mijn abbo aankan, dus tussen de 240KB/s en 260KB/s.
Nieuwsgroepen zijn inderdaad bagger om spul vandaan te halen, goed voor.... nieuws dus...
Tiscali is voor mij toppie voorlopig aangezien ik toch niks van nieuwsgroepen vandaan haal en geen enkel probleem heb

-
- Posts: 1070
- Joined: 09 Nov 2003, 20:24
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
ik heb dan geen netwerk van tiscali maar via kpn. Dat verandert echter niet veel
Ik had op een bepaald moment geen internet meer. Nou ja na een uur zonder internet begon het toch wel te kriebelen dus ik bel een vriend van me op die ook tiscali heeft en die zegt.. ja netwerk is plat.
Dus ik naar tiscali gebeld uitgelegd dat ik niet meer op internet kom en dan de vraag of ze misschien aan het werken zijn aan hun netwerk of dat z storing hebben.. zegt die trees:
Ja meneer dat kunt u toch ook op de website zien?

- Zeer domme helpdesk. Laten je voor niks formateren.
- Als je de helpdesk mailt kun je een maandje of 3 / 4 wachten voordat je eindelijk eens antwoord krijgt
- Netwerk is goed, maar ja kpn
, altijd up. Heb geen datalimiet (oud abbo).
- Tiscali schijnt het nogal eens leuk te vinden om mijn modem te resetten. Kan ook zijn dat dat ding het uitzichzelf doet (speedtouch) maar ik heb zowat elke 3 maanden even een crisis hier omdat de nat table i geflusht... Dit gaat gepaart met een downtime van een half uur.
(en aangezien ik proxy's draai / forum etc voor south kun je je wel voorstellen wat een half uur on aangekonigde downtime kan veroorzaken) - Er is voor de rest niks geblokkeert, dus ook geen internet radio of wat dan ook alles werkt gewoon zoals het werkt. Snelheden zijn goed etc
Ik had op een bepaald moment geen internet meer. Nou ja na een uur zonder internet begon het toch wel te kriebelen dus ik bel een vriend van me op die ook tiscali heeft en die zegt.. ja netwerk is plat.
Dus ik naar tiscali gebeld uitgelegd dat ik niet meer op internet kom en dan de vraag of ze misschien aan het werken zijn aan hun netwerk of dat z storing hebben.. zegt die trees:
Ja meneer dat kunt u toch ook op de website zien?

[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
weer zo'n mooie, we hebben bijna een jaar geen tiscali meer maar we kregen gister een rekening van 18,95, een laatste aanmaning van een betaling (nooit eerder iets over gezien) en een vrij drijgende brief dat we binnen 10 dagen moesten betalen anders werd er een incassobureau bijgehaald 
toen had mn stiefpa gemailed dat dat dus nooit kon kloppen enzo.. kreeg hij een reactie dat hij in zn facturenoverzicht op internet moest kijken.. Maar ik HEB al een jaar geen tiscali meer, probeerde hij ze telefonisch duidelijk te maken.. de reactie was verbluffend. Meneer blablabla, dat moet u betalen, en daarom, anders sluiten wij uw internetverbinding af.. ok doorverbonden.. eindelijk had hij iemand gevonden die naar hem luisterde en doorkreeg dat we al sinds november 2003 bij demon zitten. En wat bleek, die 18,95 was verkeerdom geboekt, die moesten we juist nog van ze krijgen omdat ze al eerder 2 maanden teveel hadden afgeschreven waarvan we niet het volledige bedrag hadden teruggezien

toen had mn stiefpa gemailed dat dat dus nooit kon kloppen enzo.. kreeg hij een reactie dat hij in zn facturenoverzicht op internet moest kijken.. Maar ik HEB al een jaar geen tiscali meer, probeerde hij ze telefonisch duidelijk te maken.. de reactie was verbluffend. Meneer blablabla, dat moet u betalen, en daarom, anders sluiten wij uw internetverbinding af.. ok doorverbonden.. eindelijk had hij iemand gevonden die naar hem luisterde en doorkreeg dat we al sinds november 2003 bij demon zitten. En wat bleek, die 18,95 was verkeerdom geboekt, die moesten we juist nog van ze krijgen omdat ze al eerder 2 maanden teveel hadden afgeschreven waarvan we niet het volledige bedrag hadden teruggezien

It rocks... It's a rock...