Ik sta zelf met afgrijsen te kijken, dodental loopt op richting de 70.000+
Ik snap niet dat de "rijkere" landen niet helpen zo'n protectie-systeem aan te schaffen!!
op 1 eiland zijn 1.000 van de 1.500 bewoners omgekomen

Ach ja het draait tegenwoordig alleen maar om geld, jammer maar helaas!Prezzz wrote:Ik vroeg me zo af, wat de gemidelde gedachte was over de zee-beving!!
Ik sta zelf met afgrijsen te kijken, dodental loopt op richting de 70.000+
Ik snap niet dat de "rijkere" landen niet helpen zo'n protectie-systeem aan te schaffen!!
op 1 eiland zijn 1.000 van de 1.500 bewoners omgekomen
dat kan wel, America en nog een aantal landen hebben apperatuur dat die zee-golf kan "zien" aankomen!!Libido78 wrote:op dit soort natuurrampen kan je je niet beveiligen IMHO
dat is waar...Prezzz wrote:dat kan wel, America en nog een aantal landen hebben apperatuur dat die zee-golf kan "zien" aankomen!!Libido78 wrote:op dit soort natuurrampen kan je je niet beveiligen IMHO
Daardoor hebben ze toch nog een paar uut om weg te komen!
met andere woorden JIJ moet flink gaan geven.. want het word betaald van onze belasting centen... en nog het ergste vind ik dat als je geld wilt storten op 555 datje nog 6 euro overboekings kosten moet betalenKiNgNo0b wrote:dat is waar...Prezzz wrote:dat kan wel, America en nog een aantal landen hebben apperatuur dat die zee-golf kan "zien" aankomen!!Libido78 wrote:op dit soort natuurrampen kan je je niet beveiligen IMHO
maar on topic.. wel erg dat er zoveel mensen dood zijn .. en ik vind dat Europa en Amerika gewoon Flink geld moeten geven om deze landen te helpen ..
nou als de VN dan ff van die zooi bestled en de kosten verdeeld over de hele wereld, dan zijn we klaarPrezzz wrote:dat kan wel, America en nog een aantal landen hebben apperatuur dat die zee-golf kan "zien" aankomen!!Libido78 wrote:op dit soort natuurrampen kan je je niet beveiligen IMHO