Sinds kort valt mijn chello verbinding zo nu en dan weg.
De downtime duurt van enkele seconden tot enkele minuten.
Ik zie dan ook de router opnieuw verbinding maakt met de LAN en modem
Meestal is het probleem opgelost als ik mijn router reset.
zijn er meer chello gebruikers onder ons die last hebben van dit fenomeen?
[chello]wegvallende verbinding
[chello]wegvallende verbinding
Last edited by Hemz on 24 Jan 2005, 19:20, edited 1 time in total.
Klinkt erg bekend ..
Had ik ook geregeld last van toen ik nog Chello had.
Oplossing> Chello opzeggen en ADSL nemen...
Vraag eens om een ander modem..Uiteindelijk na 4! verschillende modems was het bij geminimaliseerd tot 1 a 2 x per week....ipv 15 tot 30 x op een dag...
Overigens was dit 4 jaar geleden in Zutphen..Succes!
Had ik ook geregeld last van toen ik nog Chello had.
Oplossing> Chello opzeggen en ADSL nemen...

Vraag eens om een ander modem..Uiteindelijk na 4! verschillende modems was het bij geminimaliseerd tot 1 a 2 x per week....ipv 15 tot 30 x op een dag...
Overigens was dit 4 jaar geleden in Zutphen..Succes!
-
Komt mij bekend voor alleen het ligt bij mij niet aan de provider
het blijkt dus aan de netwerk kaarten te liggen ben ik zelf achter komen heb pas een nieuwe server gekocht en zodra die er bij komt met zijn onboard kaarten gebeurd het ! dat de router elke 3 uur plat ligt ! eve oude losse netwerk kaart er bij gezet zon realtech geval net zow als in mijn workstation en de pc beneden geen probleem !
heb net de hele router op ingesteld met nieuwe filmware hopen dat ik hem nu niet meer elke 3 uur hoef te resetten !

het blijkt dus aan de netwerk kaarten te liggen ben ik zelf achter komen heb pas een nieuwe server gekocht en zodra die er bij komt met zijn onboard kaarten gebeurd het ! dat de router elke 3 uur plat ligt ! eve oude losse netwerk kaart er bij gezet zon realtech geval net zow als in mijn workstation en de pc beneden geen probleem !

heb net de hele router op ingesteld met nieuwe filmware hopen dat ik hem nu niet meer elke 3 uur hoef te resetten !