Details
Product: Windows Operating System
Id: 1085
Bron: Userenv
Versie: 5.2
Symbolische naam: EVENT_EXT_FAILED
Bericht: The Group Policy client-side extension %1 failed to execute. Please look for any errors reported earlier by that extension.
Uitleg
Group Policy could not apply one of the client-side extensions. As a result, the extension settings have been only partially applied.
Op de MS TECHSITE kwam ik een oplossing tegen welke inhield bepaalde DLL's weer te herregistreren dmv 'regsvr32.exe' maar dat heeft niets uitgemaakt.
Laatse redmiddel is een system backup terug te zetten..Volgens MS.
Wie is dit wel eens tegen gekomen?
Server bedient 7 werkstaions...
Het echte probleem is wanneer ik de GPO wil editen ik de volgende melding krijg:
SNAP failed to initialize.Name : Group Policy Object Editor (met hier achter een CLSID:{nummer}.
HELP PLEASE>>>
SBS Group Policy Probleem
http://support.microsoft.com/default.as ... 872769#kb4
Hier staat een gedeelte beschreven van hetr probleem.
De hotfix 'repareert ' de mogelijkheid om de GPO wel te kunnen editen en vervolgens draait alles weer oke..
Lang Leve MS..Eerst een update maken welke probs veroorzaakt om vervolgens met een hotfix te komen die het probleem weer opheft.....
En dat nergens duidelijk aan te geven...
Hier staat een gedeelte beschreven van hetr probleem.
De hotfix 'repareert ' de mogelijkheid om de GPO wel te kunnen editen en vervolgens draait alles weer oke..
Lang Leve MS..Eerst een update maken welke probs veroorzaakt om vervolgens met een hotfix te komen die het probleem weer opheft.....
En dat nergens duidelijk aan te geven...