Maar nu zit ik zo te kijken, of dit wel de beste oplossing is ?
Of moet ik tussen de schroef gaten van de behuizing nog gaten frezen/uitzagen ?
10mm is voldoende. werkt hier prima. Heb zelf hier 8 mm er tussen zitten en kan op die manier de HD's erg koel houden. grofweg 35graden stressed en 25-30 graden in rust, beetje afhankelijk van omgevingstemp.madman wrote:Ben bang dat je een beetje te weinig airflow hebt.. Zou toch zeker 10-20mm tussen de HDD's in houden..
Dat klopt de fan zit aan de voorkant. van de behuizing voor me hdd'smadman wrote:Ik neem aan dat de van aan de voorkant van de kast komt (ivm kabels van de hdd's) dus dan zou ik er iig voor zorgen dat hij blaast over de hdd's. (intake/outtake, 't is maar net van welke kant je het bekijkt)
Ik had met die kleiner versie al kleine blokjes in de hoekjes vast "gelast" op de tekening, dus dat komt ook met de grotere versie. Heb genoeg laservaringJJapie wrote:Je moet trouwens niet vergeten dat je je fan wel vast moet kunnen maken, nu hangttie nog los
10mm neem ik ook is ruim voldoende denk ik, dus ik ga eerdaags maar eens beginnenWhoCares wrote:10mm is voldoende. werkt hier prima. Heb zelf hier 8 mm er tussen zitten en kan op die manier de HD's erg koel houden. grofweg 35graden stressed en 25-30 graden in rust, beetje afhankelijk van omgevingstemp.
maak een vette case mod danseiko wrote:Tuurlijk maak ik diezelfKiNgNo0b wrote:eric , maak jij dat kastje zelf of laat je die maken ?![]()
En me baas heeft genoeg machines dus ja kan er alles makenzelfs me eigen koelblokken van koper als ik wil.