GBCHEATER wrote:Hey,
Ik heb hier een aantal kabels liggen waarvan ik niet weet wat ze nou precies zijn.
Zonder serie nummer:
- Een kabel met 2X 25 pins (een soort printeraansluiting) Er staat hier met stift nul op geschreven. Is dit een nul kabel? (er staat niets op)
Null-Modem kabel (25P), werd vroeger ook wel gebruikt om via de seriele poorten data uit te wisselen tussen systemen. Deze kabels zijn wellicht alleen voor een museum interessant, en zijn ook compleet waardeloos.
Nog een kabel met 2X male 25 pins aansluiting. (er staat op: Walsin E52535 ru AWM 20276 VW-1 28AWG maxstar)
Waarschijnlijk om een printer-switch aan te sluiten zodat meerdere PC's op één printer kunnen printen, of andersom.
Waarde: ca. 5 - 10 euro
Een 2X 15 pins aansluiting kabel. Volgens mij is dit iets om een monitor oid aan te sluiten? Het zijn 2X male aansluitingen. (er staat op:Fujikura-T E49075 ru AWM Style 20276 vw-1) [/list]
inderdaad een monitor aansluitkabel; zou ik graag van je hebben overigens

Waarde: 5 - 10 euro
Met serie nummer:
SCSI 8120-5517 --> SCSI 2MTR DB 25 MALE TO 50PIN prijs onbekend
SCSI aansluit/verloopkabel. Om externe SCSI devices mee aan te sluiten. De prijzen van deze kabels variëren gigantisch. Over het algemeen met name omdat mensen geen idee hebben waar ze ze voordelig kunnen krijgen en winkeliers daar misbruik van maken.
Winkelprijs: 30-60 euro. Groothandelprijs: 10 euro
C5665-61001 --> 68-50C SCSI CABLE Prijs $195.86 ???
Als dit klopt, heb ik waarschijnlijk nog een kabel van dat type, alleen dan langer.
SCSI aansluit/verloopkabel (redelijk recent type). Deze prijs zal door één of andere winkel leuk verzonnen zijn.

Een goede kabel van dit type ligt end-user prijs ca. op 50 - 60 euro. Ze zijn er noname al voor onder de 20, en bij de groothandel krijg je ze per 10 voor tussen de 10 en 20 euro.
Als je het toch al weet, waarom zet je ze hier dan neer? Gewoon om te controleren of dit wel echt waar is. Vooral de prijs van de 2e kabel.
Neh, maar als je je graag rijk rekent
Verder is het niet de bedoeling dat ik lui overkom oid,
Helaas, mislukt
ik ben hier nou al een tijdje mee bezig, met zoeken. Ik wil gewoon weten wat het zijn, en misschien weten jullie dit?
Hartelijk bedankt alvast
GB
No prob