Weilan overzicht beschikbare en gevraagde pc's
Weilan overzicht beschikbare en gevraagde pc's
In het weilan topic is een aantal keer gevraagt om extra pc's. Er zijn ook een aantal pc's aangeboden (hulde)
Maar ik ben ban dat er pc's mogelijk dubbel geboekt worden. daarom een duidelijk overzicht van het gevraagde en aangeboden tot nu toe:
In dit topic dus geen spam e.d. alleen aangeven of je een pc nodig hebt of dat je een pc vrij hebt. deze pc dient natuurlijk wel van z'n degelijke staat zijn dat je er ook zelf op zou willen spelen. (cod compatible e.d.)
Heb alvast een klein overzichtje gemaakt.
pc's gevraagt:
DaFDu
Big Jim
Blimmel
Pc aangeboden door:
Kingnoob (z'n server, is alleen nog niet geheel zeker of kingnoob komt)
Iisschots (3000 xp)
Gallier (3000 xp, de cod server)
Libido laptop (XP, 2,53 Ghz, 512MB)
Zo te zien komt dit allemaal wel goed. nog meer mensen die bepaalde dingen nodig hebben p[ost het dan hier, we zoeken iig nog een taxi voor Fanaat, of moet charming nog effe wakker geschut worden?
Graag voor de duidelijkheid hier alleen iets posten als je iets nodig hebt, of als je iets hebt wat hier al gevraagt wordt.
Maar ik ben ban dat er pc's mogelijk dubbel geboekt worden. daarom een duidelijk overzicht van het gevraagde en aangeboden tot nu toe:
In dit topic dus geen spam e.d. alleen aangeven of je een pc nodig hebt of dat je een pc vrij hebt. deze pc dient natuurlijk wel van z'n degelijke staat zijn dat je er ook zelf op zou willen spelen. (cod compatible e.d.)
Heb alvast een klein overzichtje gemaakt.
pc's gevraagt:
DaFDu
Big Jim
Blimmel
Pc aangeboden door:
Kingnoob (z'n server, is alleen nog niet geheel zeker of kingnoob komt)
Iisschots (3000 xp)
Gallier (3000 xp, de cod server)
Libido laptop (XP, 2,53 Ghz, 512MB)
Zo te zien komt dit allemaal wel goed. nog meer mensen die bepaalde dingen nodig hebben p[ost het dan hier, we zoeken iig nog een taxi voor Fanaat, of moet charming nog effe wakker geschut worden?
Graag voor de duidelijkheid hier alleen iets posten als je iets nodig hebt, of als je iets hebt wat hier al gevraagt wordt.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
ik heb ook nog wel een !7 inche monitor!!Brede P wrote:Heb waarschijnlijk ten tijde van de Weilan nog een XP2000+ met 1024MB geheugen en een Radeon 8500LE 128MB beschikbaar.
Helaas zonder beeldscherm, maar mocht het nodig zijn, laat het maar ff weten.
[img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/skullbv.png[/img]
Dan zou ik graag die XP2 gig bak van je willen gebruiken voor 1 van mijn meiden..Brede P wrote:Heb waarschijnlijk ten tijde van de Weilan nog een XP2000+ met 1024MB geheugen en een Radeon 8500LE 128MB beschikbaar.
Laat het even weten of 'waarschijnlijk' definitief wordt ...

Als dan iemand ook nog een 17 " monitor wil meenemen....

TFTSkullbv wrote:was dat nou CRT of TFT??DSmarty wrote:Die heb ik niet meer, heb wel een 24", maar die gebruik ik zelf

Als je me haalt neem ik wel een extra scherm meeBigJim wrote:Dan zou ik graag die XP2 gig bak van je willen gebruiken voor 1 van mijn meiden..Brede P wrote:Heb waarschijnlijk ten tijde van de Weilan nog een XP2000+ met 1024MB geheugen en een Radeon 8500LE 128MB beschikbaar.
Laat het even weten of 'waarschijnlijk' definitief wordt ...
Als dan iemand ook nog een 17 " monitor wil meenemen....
Nu op Mojito Custom :)