ik zou zeker eerder een Asus nemen als een Sapphire.. en met dat geheugen , dat maakt volgens mij niet zo heel veel uit, maar ik had de x700 genomen.. die is nog over te clocken naar x700xt oid. en hij is gewoonweg krachtiger als de 9800 pro en de 9600XT
ja idd, die neem ik ook. ben zelf bang dat het fout gaat met die pipelines openzetten ensow.. mare Z-rex check dit anders even. http://www.tweakers.net/pricewatch/ daar heb je m al voor 180 a 170
En. niet te vergeten.. koop je de 6600GT raad k je aan die van xfx te nemen, die is sneller. maar net zo goed
Als het niet blijkt te werken, is een reboot voldoende omdat de wijziging softwarematig is. Als je de snelste, werkende situatie hebt gevonden kan je ervoor kiezen de driver met die settings te laten opstarten.
Als het dan enkele weken goed werkt, kan je ervoor kiezen je BIOS van de kaart te flashen om het permanent te maken. Nogmaals, dit hoeft dus niet. Fysiek zijn er dus geen aanpassingen op de kaart nodig om het sneller te maken.
ja dat snap ik , maar hoe groot is t risico dat ie kapot gaat? want k heb geen zin om een videokaart te kopen en hem vervolgens naar de klote te helpen.
en, is de Aopen versie der ook goed voor.. want die scheelt je ongv 50 euro met de andere 6800LE's