Wat kunnen we dat toch weer goed met z'na llen
LULLEN over de STATS

so...as you were...
Hoor ik hier nauw het eerste gerucht dat TTK weer helemaal naar beneden gaat zakken in de stats?Outlaw wrote:indd om moe van te worden ik ga maar eens op 0 beginnen onder mijn eigen naam en je dan inhalen.
geen commentaarHobbeS wrote:Hoor ik hier nauw het eerste gerucht dat TTK weer helemaal naar beneden gaat zakken in de stats?Outlaw wrote:indd om moe van te worden ik ga maar eens op 0 beginnen onder mijn eigen naam en je dan inhalen.
ach kijk je moet ook rekening houden dat de helft van onze leden op vakantie zijn, duzz we flushen niet op volle kracht maar kingnoob is wel ff stilSquizle wrote:haha...lol @ ds...weer ttk voorbij...hmm...toch maar eens denken om eigen team binnen bvd te starten...begin me steeds meer te schamen...knoob die denkt dat ie in zijn 1tje wel ff ds eruit flushed...*schaam*
hoeveel flush jij met je eigen pc...zonder die van de winkel en van al je "vrienden"???Kingnoob wrote:maaar ik flush genoeg om het te kunnen behalen .. als jij nou is meer zou flushen ! maar ontopic
Indd schiet toch niet opFloppus wrote:Heren, zouden jullie niet beter even MSN of andere Bre3z4H-communicatiemiddelen kunnen benutten in plaats van via het forum te slowchatten?