me COD valt zomaar uit ?
me COD valt zomaar uit ?
okay nu komt een vaag verhaal :S snap der zelf niks meer van dus daarom dit topic
ik heb 2800 sempron
1024 mb geheugen
5700LE geforce videokaart
als ik COD speel en na een minuut dan valt zo in eens me COD uit ??
iemand een idee ?? hoe als dat kan waar als dat aan kan liggen
ik heb me pc net weer verfrist met een nieuwe windows dus daar kan eht niet aan liggen
ik heb 2800 sempron
1024 mb geheugen
5700LE geforce videokaart
als ik COD speel en na een minuut dan valt zo in eens me COD uit ??
iemand een idee ?? hoe als dat kan waar als dat aan kan liggen
ik heb me pc net weer verfrist met een nieuwe windows dus daar kan eht niet aan liggen
-
nee het zelfde systeem nog steeds ik kan de nieuwe driver er wel af halen en de gene die ik op de cd heb staan er op zettenbasshead wrote:ik gok dat je 5700le niet lekker ondersteund word en dat daardoor de boel plat gaat...
probeer eens de driver te installen die je had toen je begon met cod
zijn er verders nog dingen veranderd?

moeite waard om te proberen hoor, heb zelf ook een hoop gezeik gehad met drivers die ik had verwijderd maar toch stiekum aanwezig waren enzo, pas toen ik terrug ging naar de originele en de rest met een proggie had verwijderd liep alles pas weer..
als mijn tante een piemeltje had gehad was het mijn oom geweest
gedaan wat je zei tot nu toe lijkt het goed tegaanbasshead wrote:moeite waard om te proberen hoor, heb zelf ook een hoop gezeik gehad met drivers die ik had verwijderd maar toch stiekum aanwezig waren enzo, pas toen ik terrug ging naar de originele en de rest met een proggie had verwijderd liep alles pas weer..

-